Hysteroscopie: hoeveel ziekteverlof?

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

Hysteroscopie: hoeveel ziekteverlof?

Bericht door Noraatje » 9 december 2012, 19:55

Hallo iedereen,

Volgende maand doen ze een hysteroscopie bij mij. Ik sta in het onderwijs en moet de dag nadien 8u lesgeven. Is dat te doen? Hoeveel dagen ziekteverlof schrijft Jan Palfijn je voor?

En alle tips, ervaringen, hulp... is welkom!!

xje

vlinderkindje
Berichten: 130
Lid geworden op: 25 september 2012, 13:55

Bericht door vlinderkindje » 14 december 2012, 13:05

Ik ben gewoon gaan werken ( poetsen) nadien...

Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

Bericht door Noraatje » 21 december 2012, 20:33

Bedankt voor je antwoord! En je had geen pijn of last meer? groetjes!

vuurvliegje
Berichten: 675
Lid geworden op: 16 maart 2012, 12:14

Bericht door vuurvliegje » 25 december 2012, 16:16

Bedankt voor je post, ik was naar dezelfde informatie op zoek. Viel het mee?

Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

Bericht door Noraatje » 11 januari 2013, 8:45

Sorry voor het erg late antwoord vuurvliegje! Ik moet maandag pas.. Ik laat iets weten! groetjes!

sterretjes
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 augustus 2012, 14:02

Bericht door sterretjes » 12 januari 2013, 8:46

Hoi,

Ik heb vorige week een hysteroscopie gehad onder volledige verdoving (in Gasthuisberg) waarbij nog restweefsel van een miskraam eind november verwijderd moest worden. Ik mocht de dag nadien nog niet gaan werken.

Veel pijn/last heb ik niet gehad. Wel een paar dagen precies een wat drukkend gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder maar geen pijn. Ook qua bloedverlies viel dit heel goed mee.

Veel hangt waarschijnlijk ook af van wat ze juist doen hè. Enkel kijken of ook iets van ingreep..

Heel veel succes in elk geval!

Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring trouwens, want ik moet over enkele maanden ook naar Jan Palfijn voor een hysteroscopie+laparoscopie.

Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

wat een soep!

Bericht door Noraatje » 14 januari 2013, 14:42

Hoi iedereen,

Vandaag moest ik een hysteroscopie laten doen. MAAR uiteindelijk is het niet doorgegaan want ik had toevallig vanmorgen een superlichte zwangerschapstest.

Ze hebben mijn bloed getrokken: Hcg=19
Dit is erg weinig dus kan slaan op een zeer prille zwangerschap (laat ons hopen) of een miskraam (zou nummer 5 zijn...).
Woensdag terug en nog eens bloed laten nemen. Als het hcg gestegen is moet ik donderdag een baxter met antistoffen krijgen want er is uit genetisch onderzoek gebleken dat mijn partner en mijn dna te identiek zijn (waardoor mijn lichaam een vruchtje niet ziet als een zwangerschap en dus geen antistoffen aanmaakt).
Indien het hcg gedaald is wacht ik op de bloeding en wordt er een nieuwe datum vastgelegd voor de kijkoperatie (en dan mag ik echt niet zwanger zijn...)

Iemand ervaring hiermee??

Spannend afwachten tot woensdagavond dus...

Ik wens jullie allemaal veel succes x

Silinde
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 maart 2013, 18:46

Bericht door Silinde » 10 maart 2013, 18:57

Bij mij was de laparoscopie + HSG op een vrijdag en maandag heb ik van thuis uit gewerkt (bureauwerk). Ik heb een week ong. last gehad om te zitten (kon beter rechtstaan of liggen). Van mijn schouders eigenlijk geen last gehad (dat had ik van anderen gehoord dat dat een gevolg kon zijn van het gas bij de operatie).

Noraatje
Berichten: 69
Lid geworden op: 9 december 2012, 19:50

Bericht door Noraatje » 12 maart 2013, 9:14

Hoi Silinde en andere dames

Ik heb gisteren de hysteroscopie gehad en de last lijkt mee te vallen, maar heb wel veel pijn van mijn schouders (en ben blij te horen dat dat normaal is!). Zitten is inderdaad het lastigste.

Nu vraag ik me af of ik mijn menstruatie mag verwachten (ik ging eigenlijk vrijdag mijn regels krijgen), of telt de hysteroscopie als 'menstruatie'?! Waar zit ik nu in mijn cyclus? Iemand die dat weet?

Veel liefs x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten