miskramen door HLA- typering / baxters immunoglobuline

Andere behandelingen forum.
Goudvis9
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 december 2013, 18:21

Bericht door Goudvis9 » 28 januari 2014, 10:41

Dag Noraatje, nu ben ik wat tegengekomen. Vorige week naar het UZ Gent naar prof. Noens gebeld. Die schrok zich te pletter dat er nog een arts in België Sando baxters toedient. Hij dacht dat hij de enige was, zijn onderzoek loopt al 15 jaar en in het UZ zijn de baxters inderdaad gratis, als je meedoet aan het onderzoek. Toch maar besloten om het zo te laten. We hebben absoluut geen zin in bijkomende onderzoeken of zo. Ik moet als alles goed gaat nog 4 baxters krijgen en zal wel door de zure financiële appel heen bijten.

Nog een vraagje als je het niet erg vindt: ik heb de indruk dat er altijd een bloedafname plaats vindt voordat ik de baxter krijg. Voor die triple test moet ik toch niet speciaal naar het Jan Palfijn hoop ik? Wanneer heb jij de resultaten hiervan gekregen? Heel erg bedankt voor de info!

Goudvis9
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 december 2013, 18:21

Bericht door Goudvis9 » 4 februari 2014, 9:15

Noraatje ik hoor niets meer van jou? Dat maakt mij wel een beetje ongerust, is alles ok toch?

rrigo
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 maart 2016, 10:35

Re: miskramen door HLA- typering / baxters immunoglobuline

Bericht door rrigo » 19 maart 2016, 15:53

Dag allemaal

Ik zie dat deze topic 'verlaten' werd in 2014, iemand reeds 2 jaar later hopelijk positieve resultaten??

Ikzelf heb net 2e miskraam achter de rug nadat in mei 2014 een flinke zoon ter wereld kwam na een eerste gewone poging en zonder problemen... Nu begin ik al wanhopiger te zijn..

Lieve groetjes,
Ruth

plonske
Berichten: 373
Lid geworden op: 14 juni 2013, 21:58

Re: miskramen door HLA- typering / baxters immunoglobuline

Bericht door plonske » 24 mei 2016, 19:46

vamdaag zelfdr verdict gekregen dus ik volg.nog mensen in deze situatie?
Icsi1 : prachtige zoon. Icsi1.1 eskimosterretje * mk 8 weken - Icsi 2: mislukt - Icsi3: sterrenwolkje * mk 9weken3dagen - icsi 3.1 mislukt. - icsi poging 4 wachten op bn 10.09 3 cryo in dv

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten