Johan Roose

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Pimpajoentje
Berichten: 175
Lid geworden op: 24 januari 2013, 13:51

Johan Roose

Bericht door Pimpajoentje » 11 februari 2013, 9:32

Goeiemorgen dames,

Kan iemand me meer info en ervaringsverhalen geven over de behandelingen van Johan Roose?

Thanks!

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 11 februari 2013, 12:38

Hey,

Ik ben ook in behandeling bij Johan.

Het eerste wat me opviel waren de geboortekaartjes en de bedankbrieven aan zijn muur.
Een vriendin en de dochter van een kennis hebben wel succes met de behandeling van Johan.
Voorlopig heb ik nog geen echt succesverhaal, misschien veranderd dat deze week nog :)
Hij heeft wel een lange wachtlijst...

Mijn ervaring: Heel sociale man, weet waar hij mee bezig is. Het is op zijn aanraden dat we ons opnieuw hebben laten testen en nu verder staan dan 6 jaar geleden.
In eerste instantie heb ik kruidenpillen moeten nemen gecombineerd met acupunctuur. Daarna elke maand 1 maal acupunctuur. Het voedingsadvies was haalbaar, maar ik heb me niet schuldig gevoeld als ik iets extra nam.
Ik ben er rustiger door geworden. Mijn omgeving merkte het zelfs. Denk dat ik daardoor ook beter met de hormonen om ben kunnen gaan.

Hopelijk heb je er iets aan :)

Succes!

Pimpajoentje
Berichten: 175
Lid geworden op: 24 januari 2013, 13:51

Bericht door Pimpajoentje » 11 februari 2013, 12:44

Bedankt voor de info!
Ik had inderdaad al begrepen dat hij wel een lange wachtlijst heeft, ik was al aan het rondkijken om misschien bij iemand anders terecht te kunnen.
Eens de beslissing genomen om zelf iets te doen, wil je natuurlij zo snel mogelijk beginnen :wink: !
Hoe lang ben je al 'in behandeling'? En hoe verlopen zo'n gesprekken?

Groetjes!

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 11 februari 2013, 14:39

Ik ben nu bijna anderhalf jaar in behandeling. Vorig jaar heeft hij me aangeraden om dan de testen opnieuw te doen. En daaruit bleek dat wij met IVF verder moesten.
Die hebben we nu achter de rug. Voor de terugplaatsing ben ik nog bij Johan geweest. Hij heeft me nog een behandeling gegeven om mijn energie te optimaliseren. Het effect zal ik binnenkort weten.

Het eerste gesprek was vrij eenvoudig. Hij doet een polslezing en dan een behandeling. Ik was altijd bang dat die naaldjes pijn zouden doen, maar je voelt er eigenlijk niks van :)
De volgende sessies zijn gelijkaardig, maar dan een minder uitgebreid gesprek.

Als je het wil doen, zou ik er voor gaan. Je kan hem ook altijd bellen voor een acupuncturist in je buurt.

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 14 februari 2013, 16:18

Hey,

Ons verhaal heeft succes!
Ik raad het zeker aan om Johan een bezoekje te brengen :)

Groetjes en succes!

ceba
Berichten: 373
Lid geworden op: 15 maart 2013, 15:00

Bericht door ceba » 22 november 2013, 13:59

Vraagje hoe zit het met de prijs daar bij Johan Roose?
valt dat wat mee want je met IVF is zo al alles kostelijk en ok hij heeft goeie resultaten maar wou het beetje weten.

KG
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 november 2011, 11:01

Bericht door KG » 22 november 2013, 14:33

De prijs was toen 35 euro per sessie. Helaas komt het ziekenfonds hier niet in tegemoet.

Ondertussen is ons succes al 6 weken oud. :D

Succes!!!

ceba
Berichten: 373
Lid geworden op: 15 maart 2013, 15:00

Bericht door ceba » 5 december 2013, 7:50

Ja is goed meegevallen heb ook een voedings schema gekregen en gisteren zijn ook mijn kruiden aangekomen.
Nu wel nog wat zien wat wel en niet mag eten of moet beperken. Nu deze maand starten we normaal ook met nieuwe poging dus hoop doet leven :D Nu de 13 jan 2014 moet ik zo wie zo terug naar Johan want idd je komt er ook goed tot rust.

@KG Proficiat nog met jullie wondertje :-)

Li
Berichten: 5
Lid geworden op: 7 oktober 2013, 18:46

Bericht door Li » 25 januari 2014, 22:31

Ben benieuwd!
Maandag heb ik een afspraak met hem!
Zal dan zeker nog iets laten weten!

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Johan Roose

Bericht door Woodstockske » 26 januari 2014, 17:35

Jammer dat het zo ver van bij ons vandaag is.
Wij wonen in het Antwerpse tegen de nederlandse grens & dan is het toch al een heel eindje rijden om zo maar effe is op consultatie te gaan & elke keer naar daar toe te rijden voor een sessie :(
Weet er mss iemand of er een dergelijke zit hier in het antwerpse?

N.

Inez
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 januari 2014, 18:57

Bericht door Inez » 31 januari 2014, 7:47

ik ben ook in behandeling bij Johan. Weet niet of accupunctuur iets doet, maar zijn muur hangt inderdaad vol met kaartjes. Ik wil het graag geloven en misschien hangt het van persoon tot persoon af. Het was omdat ik een studie had gelezen dat accupunctuur zou helpen om succesratio te verhogen bij behandelingen met IVF dat ik ben beginnen gaan.
Je komt er wel van tot rust en heb de indruk dat ik erna beter met de behandeling kan omgaan. Maar eerste IVF/ICSI is op niks uitgedraaid.
Nu wachten op resultaat van 2e x IVF/ICSI.

MrsMrv
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 oktober 2018, 0:39

Re: Johan Roose

Bericht door MrsMrv » 13 oktober 2018, 0:43

Beste Mensen,

Ik heb over een maandje een eerste afspraak bij de dokter. Graag zou ik jullie ervaringen willen horen :)

fertilitientje
Berichten: 389
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:12

Re: Johan Roose

Bericht door fertilitientje » 15 oktober 2018, 17:17

Hier geen succes verhaal, 1 jaar bij hem geweest.
Maar of die succesverhalen allemaal te danken zijn aan hem??? Als je zwanger geraakt tijdens zijn behandeling is hij de man, ben je dat niet dan is hij de zoveelste ... Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt en niet te zeer rekening houden met andere meningen.
http://www.bloggen.be/fertilitientje
Start 03/2010, 1e kindje 03/2018
Start 04/2019 voor een 2e kind: zwanger 01/2020

MrsMrv
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 oktober 2018, 0:39

Re: Johan Roose

Bericht door MrsMrv » 16 oktober 2018, 22:29

Spijtig... in eerste instantie ga ik naar hem gaan. Indien ook geen succes ga ik voor inseminatie en als laatste ivf... Mag ik weten hoeveel dat het kost en welke behandeling je gedurende dat jaar hebt gehad?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten