Ervaringen met T.I.?

Andere behandelingen forum.
Plaats reactie
Appelflapje
Berichten: 11
Lid geworden op: 9 april 2014, 22:12

Ervaringen met T.I.?

Bericht door Appelflapje » 9 april 2014, 22:16

Hoi dames,

Vorige ronde alle standaard bloedonderzoeken en HSG doorlopen, vriend heeft zaadjes binnengebracht. Resultaat: allebei perfect in orde, spontane zwangerschap moet mogelijk zijn.

Maar ik ben ondertussen in ronde 17 beland, heb de vorige rondes netjes op tijd seks gehad en nog steeds geen zwangerschap. Mijn gevoel zegt dat er iets schort aan het "transport" van de zaadjes naar de baarmoeder, ik heb al meerdere verhalen gelezen over een te zure omgeving van de vagina die de zaadjes doodt vooraleer ze nog maar in de buurt komen van de baarmoedermond. En geen idee waarom, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het daaraan ligt.

Anyways.

Mijn gyn stelde nu voor om T.I. te proberen. Dus van dag 3 tem 7 Clomid, dag 11 labo, dag 12 echo en als eitje groot genoeg is spuitje Pregnyl en daarna gewoon seks hebben. Maar ik begrijp niet goed waarom ze dit voorstelt.. hormonaal ben ik ok, waarom zou het met Clomid en Pregnyl wel raak zijn?

Iemand ervaringen met deze methode? Ik zou het ook 6x kunnen proberen net zoals IUI.. Maar pffff.. ik zou liever meteen IUI doen...

Groetjes

Appelflapje

RuthDF
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 april 2013, 13:33

Bericht door RuthDF » 10 april 2014, 14:10

hey appelflapje,

Met clomid bekom je meerdere eitjes (bij mij waren dat er max. 3) en de pregnyl is meestal zo dat 48 uur na het zetten van de spuit de eisprong plaats vindt..
het enige verschil met IUI is dat je geen seks moet hebben en dat het sperma ingebracht wordt..
Aangezien er geen problemen te vinden zijn, proberen ze het eerst op die manier..

Veel succes!

Appelflapje
Berichten: 11
Lid geworden op: 9 april 2014, 22:12

Bericht door Appelflapje » 10 april 2014, 17:36

Hoi Ruth,

Bedankt voor je antwoord. Ik ben benieuwd hoe het zal aflopen.. Ik hoop alleszins dat ze me geen 6x laten proberen, ik ben normaal gezien de "eeuwige optimist" maar in dit geval heb ik zo een voorgevoel dat die TI verloren moeite gaat zijn...

Ik hou jullie op de hoogte ;)

Groetjes

Appelflapje
Berichten: 11
Lid geworden op: 9 april 2014, 22:12

Re: Ervaringen met T.I.?

Bericht door Appelflapje » 17 mei 2014, 16:15

Even een update

25/08/2014:

Helaas werd mijn vermoeden bevestigd, TI heeft niet geholpen, wij stappen over op inseminatie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten