Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 30 juni 2021, 17:52

Ik heb nooit een pu met eigen eicellen gedaan via de praktijk van DB, ik zat toen nog volledig in Jette en ook wel vaker tegenslag op de baan gehad.

Het is al meer dan 3j geleden dat ik nog een pu heb gehad, maar ik dacht dat ik de avond van pu met de utro moest beginnen, anders even DB mailen.

In Jette belden ze op d3 om te laten weten of de tp doorging die dag en om hoe laat.

DB zegt normaal op voorhand hoelaat.

Normaal kan je via het patiëntenportaal van Jette wel volgen hoe het gaat qua bevruchtingen.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Sakura84
Berichten: 6
Lid geworden op: 5 april 2021, 19:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Sakura84 » 7 juli 2021, 1:36

Hallo ladiessss

Even weggeweest, een update.
Whoehoe,
Wat een rollercoaster . 21/6 gesprek bij dr debrucker (privepraktijk) de dag erna mogen starten. Na 6 dagen stimuleren menopur 300 en amper 2 dagen orgalutran is de pu gepland, dus op 28/6 pregnyl gezet, pu op 30/6. 2 eitjes!

Dan is het bang afwachten of ze gaan delen of niet. Reeds 4 pu gehad in uz Gent (verbonden met Az delta rumbeke) nooit een tp gekregen.

Na lang verwachte dag, 3/7 is tp, we mogen gaan, ze delen nog steeds goed! Ze weten nog niet of het 1 of 2 zouden zijn.

Eindelijk het uur is aangebroken met volle blaas ernaartoe natuurlijk dringend moeten plassen, klein beetje wezen plassen , dik half uur later na het afspraakuur is het aan ons en kers op taart partner mag weer mee! ♥️ er zijn 2 emmy’s aan boord! 1 van goede kwaliteit 8 cellige en 1 iets minder met fragmentatie maar nog steeds heel goed 🥰


Laatste ronde.. volgende is via ecd.. 🤞
2021 juni icsi 1e bij debrucker —> zwanger zoontje 22-3-22 🐻
2023 maart terug icsi—>….?

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 7 juli 2021, 10:29

Oh da is goed nieuws
Succes!
🤞🤞

Sakura84
Berichten: 6
Lid geworden op: 5 april 2021, 19:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Sakura84 » 16 juli 2021, 0:32

Hallo dames,

Voorlopig zit het nog in mijn buik, hcg 95 en progesteron 20,8 van extact 4 weken. Volgende week maandag 19/7 terug bloedafname.

Spannend.. 🤞 toch nog steeds vol ongeloof.. 🙈
2021 juni icsi 1e bij debrucker —> zwanger zoontje 22-3-22 🐻
2023 maart terug icsi—>….?

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 16 juli 2021, 7:17

Sakura84 schreef:
16 juli 2021, 0:32
Hallo dames,

Voorlopig zit het nog in mijn buik, hcg 95 en progesteron 20,8 van extact 4 weken. Volgende week maandag 19/7 terug bloedafname.

Spannend.. 🤞 toch nog steeds vol ongeloof.. 🙈
Dat ziet er voorlopig goed uit, hopelijk volgende week een mooie stijging.

alisa26
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 juli 2021, 11:45

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door alisa26 » 19 oktober 2021, 18:03

Hallo dames
Ik ben nieuw hier en ik ben niet zo zeker over de werking van de forum.
Ik zou graag iets vragen. Ik ben op zoek naar eicellen omdat na 4 jaar IVF behandelingen nog niet zwanger ben gebleven. Heb miskramen gehad en ben momenteel 40j. In Mei heb ik een PU gehad en pre genetische test gedaan op 2 embryo's van 5 dagen, beide waren abnormaal en ik werd geadviseerd om eiceldonatie te zoeken. Ben al contact genomen met Dr Platteau maar ik vind de som dat hij vraagt een beetje te hoog omdat er geen garanties zijn.
Ik las dat bij Dr De Brucker er geen wachttijd is voor eiceldonatie, mag ik vragen hoeveel vraagt hem voor de eicellen?

Alvast bedankt en een fijne dag nog,
groetjes, Ailsa

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 19 oktober 2021, 19:44

Dr De Brucker vraagt nog iets meer dan dr Platteau.

De garantie dat hij geeft is dat de donor minstens 6 eicellen levert, anders krijg je een nieuwe poging.

Garanties kan niemand je geven, maar dr DB gaf me 85% kans op een kindje.

Mijn donor had 17 eicellen waarvan 13 rijp en ik heb hier 11 cryo's aan overgehouden.

Daarvan heb ik een tweeling van bijna 2,5j en ben ik nu terug bijna 6 maand zwanger en ik heb er nog 3 in de vriezer zitten.

Als je heel dit topic leest zal je zien dan iedereen voldoende embryo's had en van de 1e of 2e tp blijvend zwanger was, de meesten hebben er nog in de vriezer zitten of zijn ondertussen voor een brusje gegaan.

Ik ben dus zwanger van ons 4e kindje, 3e via ecd, maar dus wel allemaal voor hetzelfde bedrag.
Over dr Platteau heb ik al andere verhalen gelezen hier op het forum.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

alisa26
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 juli 2021, 11:45

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door alisa26 » 19 oktober 2021, 20:10

Danjewel Mich75 voor de informatie. Ik ben blij dat ik hier kan iets vragen, we waren bijna naar Dr Platteau gegaan, maar het is goed dat andere dokters ook zijn.
Je behandeling is in Jette geweest?

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 19 oktober 2021, 20:22

Dr DB werkt samen met Jette, maar als patiënt kom je daar enkel voor tp.

Ik ben 1x op gesprek geweest in zijn praktijk, dan verder alles geregeld via mail.

Dan medicatie begonnen, 1x voor echo en bn terug bij hem, dan ongeveer 1 week later tp in Jette.

1x was mijn bms niet voldoende dik en ben ik week later moeten terugkomen voor een nieuwe echo en was het nog niet in orde en heb ik in samenspraak met hem beslist om de poging te annuleren.

Indien je zwanger blijkt te zijn nog een eerste echo bij hem en dat is het.

Ik heb ook 1x een miskraam gehad en die is via zijn praktijk opgevolgd, uiteindelijk curettage nodig gehad en die heeft hijzelf in de praktijk gedaan en is zo goed als pijnloos verlopen.

Ik heb 4x 2 embryo's laten terugplaatsen:
Tp1 tweeling
Tp2 zwanger maar mk door stress
Tp3 neg
Tp4 zwanger

Ik ben een tevreden klant ;)

Annemiek1978
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 oktober 2022, 18:08

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Annemiek1978 » 18 oktober 2022, 11:18

Goedemorgen,
Heeft iemand een indicatie voor de kosten van ECD bij Dokter de Brucker? Een indicatie of we moeten denken aan €5000 of €10.000. Voor ons wel belangrijk om te weten of het financieel haalbaar is aangezien we geen vergoeding krijgen. Mag uiteraard in een privébericht. Bij voorbaat hartelijk dank!
Annemiek

marjo1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 oktober 2023, 13:29

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door marjo1983 » 17 oktober 2023, 7:50

mich75 schreef:
19 oktober 2021, 20:22
Dr DB werkt samen met Jette, maar als patiënt kom je daar enkel voor tp.

Ik ben 1x op gesprek geweest in zijn praktijk, dan verder alles geregeld via mail.

Dan medicatie begonnen, 1x voor echo en bn terug bij hem, dan ongeveer 1 week later tp in Jette.

1x was mijn bms niet voldoende dik en ben ik week later moeten terugkomen voor een nieuwe echo en was het nog niet in orde en heb ik in samenspraak met hem beslist om de poging te annuleren.

Indien je zwanger blijkt te zijn nog een eerste echo bij hem en dat is het.

Ik heb ook 1x een miskraam gehad en die is via zijn praktijk opgevolgd, uiteindelijk curettage nodig gehad en die heeft hijzelf in de praktijk gedaan en is zo goed als pijnloos verlopen.

Ik heb 4x 2 embryo's laten terugplaatsen:
Tp1 tweeling
Tp2 zwanger maar mk door stress
Tp3 neg
Tp4 zwanger

Ik ben een tevreden klant ;)
@Mich75 ik heb u een PB gestuurd :)

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 17 oktober 2023, 8:19

Ik heb het ontvangen en ga je vandaag of morgen zeker antwoorden.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Dromenmag
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 februari 2024, 7:42

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door Dromenmag » 27 februari 2024, 13:43

mich75 schreef:
17 oktober 2023, 8:19
Ik heb het ontvangen en ga je vandaag of morgen zeker antwoorden.
Ik heb je een berichtje gestuurd. Kan je het mij ook laten weten? Ik heb de praktijk gebeld en gemaild maar heb tot heden (>2 weken) geen bericht meer terug gehad over hoeveel het gaat kosten bij de prive praktijk van dr de. Brucker. Geeft me ook twijfels of ik het hier eventueel wel moet doen als ze mij niet eens antwoord kunnen geven

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten