Succesverhalen ECD België & Spanje

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Succesverhalen ECD België & Spanje

Bericht door Woodstockske » 12 juli 2014, 18:22

Hallo iedereen,

je leest hier zoveel verschillende verhalen, dat je tot den duur niet meer weet wat doen.
Mijn man & ik zijn inmiddels al meer dan 3 jr bezig voor een kindje.
Wij zijn 3 jr terug begonnen met 2 ivf pogingen maar al gauw is gebeleken, dat ik nog maar 1 eicel aanmaakte, ondanks de hoge dosis menopur & dat die eicel dan ook nog eens van slechte kwaliteit was.
De gyneacoloog zei ons, dat d ekans op een eigen kind zo goed als nihil was.
Dat nieuws kwam hard aan.
Ze kwam dan met het voorstel tot ECD af.
Wij zijn dan op zoek gegaan naar een donor, hebben die gevonden, maar zij wou alleen anoniem voor ons doneren in gasthuisberg ziekenhuis te Leuven.
De donor die ze dan voor ons hadden gebruikt, zou net geen 37 jr zijn hebben ze me gezegd, wat me persoonlijk te oud lijkt voor iemand van 42 jr.
We hebben ondertss 3 TP's gehad, waarvan 1 TP met verse embryo's & 2 cryo's.
Alle 3 zijn ze op niets uitgedraait.

Je leest hier van heel veel dames, die net hetzelfde hebben ondergaan, waarvan elke poging mislukte.
Zijn er dames van rond dezelfde leeftijd als mezelf, 43 nu, die er wel een succesverhaal hebben op nagehouden & nu een baby'tje hebben?

Bij wie van jullie is het niet gelukt & zijn nu uiteindelijk naar Spanje gegaan.
Hebben jullie daar dan een behandeling van 9.900€ genomen of zijn er die het hebben geprobeert met diepvrieseicellen (5.500€) of de verse poging van 6.350€ die ook zwanger zijn geworden?

Zijn er dames getrouwd met een man met kinderen, die er zelf geen hebben, het wel willen maar waarbij het niet lijkt te lukken.
Hoe gaan jullie hiermee om?



Graag jullie reactie.
2 x IVF LIFE Leuven: 0 bevruchte eicellen 3 x ECD Gasthuisberg Leuven 3 x negatief 1ste tp IVF Spain 5/3/15 van 1 blasto NEGATIEF!! - 2de TP IVF Spain 2 blasto cryo's 1/9/15 Zwanger van een mirakelbaby!! 11/5/2016 Geboorte van ons zoontje Miran :D :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten