Welk hotel kiezen in Alicante?

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Welk hotel kiezen in Alicante?

Bericht door Woodstockske » 16 juli 2014, 22:07

Op 5/9 vertrekken we naar Alicante vr onderzoeken te laten doen bij IVF Spain.
Ze geven zelf 3 hotels op, Husa Golf, Aspes Amerigo & mio Cid.
Wie heeft al in 1 van deze 3 hotels verbleven & welke raden jullie aan?

Groetjes,
Woodstockske
2 x IVF LIFE Leuven: 0 bevruchte eicellen 3 x ECD Gasthuisberg Leuven 3 x negatief 1ste tp IVF Spain 5/3/15 van 1 blasto NEGATIEF!! - 2de TP IVF Spain 2 blasto cryo's 1/9/15 Zwanger van een mirakelbaby!! 11/5/2016 Geboorte van ons zoontje Miran :D :D

smurfinneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 april 2014, 13:26

Re: Welk hotel kiezen in Alicante?

Bericht door smurfinneke » 17 juli 2014, 10:06

Hey Woodstockse!

Toch nog naar Alicante! Blij? Geen zin meer om resultaat deze poging af te wachten?
Wij verbleven in nog een ander hotel: Best Western Albahia. Was wel maar voor één nacht. Was best wel ok. Lag zo tussen Alicante en San Juan (waar de kliniek is), maar redelijk dichtbij een tramhalte.
De hotels die jij noemt liggen,dacht ik, dicht bij de kliniek. In de topic "Ervaringen Ivf Spain" kun je wel iets vinden over deze hotels.
Succes!
S.
Smurfinneke,40jaar, kinderwens sinds 2005, 4xIUI, 9XICSI,1bbz & 1 miskraam na 8w.
Alicante, 1ste ECD 18/08 - 26/08, 02/09: zwanger!

Angelika
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 januari 2014, 14:07

Re: Welk hotel kiezen in Alicante?

Bericht door Angelika » 28 juli 2014, 15:57

Hotel Mio Cid is zeer gewoon (het is dan ook zeer goedkoop), wij hebben daar 1x verbleven voor 1 nacht. Voor 1 nacht was het goed maar voor langere periodes zijn we er niet meer teruggegaan.
In Best Western Albahia hebben we meerdere malen verbleven en voor de langere periodes huurden we een appartement.

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Re: Welk hotel kiezen in Alicante?

Bericht door Woodstockske » 7 september 2014, 16:49

Hallo dames,

hier zijn we terug van Alicante.
We waren op vrijdag 5/9 vertrokken met ryanair vanuit Eindhoven omdat dit voor ons het dichtste bij ligt.
Om 11.10u in Eindhoven vertrokken & ik denk rond 13.30u dat we in Alicante zijn aangekomen.
Daar aangekome, zouden we worden afgehaald door iemand van de kliniek, maar helaas niemand te bespeuren.
Ik heb dan de kliniek opgebelt & blijkbaar had Dominique vergeten door te geven :( Geen prettige aankomst dus.
Ze hebben me toen gezegd van een taxi te nemen naar Husa golf hotel, want dat zouden ze voor ons geboekt hebben.
Komen we in het hotel aan, krijgen we daar te horen dat we in een ander hotel moeten gaan logeren, de Holiday Inn!
Blijkbaar was er ook iets met de boeking, niet in orde of wat dan ook.
Hebben ze daar Dominique opgebelt & idd, we konden niet in het Husa Golf hotel verblijven, wat ik natuurlijk wel jammer vond omdat we er zo naar uitzagen.
Wij dus opnieuw de taxi in, naar Holiday in.
Inmiddels al 16u, maar hebben toch nog en duikje in het zwembad kunnen doen :)
Savonds zijn we dan effe op de boulevard aan het strand gaan wandelen, iets gaan eten & drinken & rond 23.30 zijn we gaan slapen want de andere dag werden we al om 9.30u in de kliniek verwacht.
Zaterdagochtend werden we wel heel goed ontvangen.
Heel vriendelijk, oniddelijk hun excuses aangeboden & we zouden dan gratis van de kliniek naar opnieuw een ander hotel gebracht worden & vanmorgen naar de luchthaven.
We hebben dus gesprekken gehad met een assistente, de dokter, ik een onderzoek, mijn man onderzocht & alles lijkt in orde.
Daar dat ik reeds 2 x zelf zwanger ben geweest in het verleden, de dokter niets verkeerd kon vinden, alles er volkomen normaal uitzag, zei hij dat voor ons de beste optie was om de formule van 6.350€ te nemen.
We gaan dan wel de EEVA erbij nemen.
Met de formule van 10.000€ heb je wel 4 blastocystes, maar zei de dokter, de formule die wij hebben genomen, die van 6.350€, met 6-8 gegarendeerde eicellen + een positieve zwangerschapstest + EEVA, zouden de slaagkansen even hoog liggen dan dat we die van 10.000€ zouden nemen.
Ik ben maar bang dat het niet gaat lukken omdat je al zoveel jaar alleen maar negatief nieuws hebt gekregen, maar hij stelde me gerust, dat ik een hele hoge slaagkans zou hebben om zwanger te worden.
Hij zei me ook, dat die formule van 10.000€ geen 10.000€ zou kosten maar dat je al gauw op 15.000€ mag rekenen.
Dat is toch wel heel veel geld hoor!
In ieder geval, ik kijk enorm naar februari uit.
Heb tegen men man gezegd dat we valentijn ginder gaan vieren.
Valentijn in Spanje, een ideale moment om zwanger te worden, dit moet gewoon lukken :)

En hoe gaat het met jullie allemaal.
Ben benieuwd om jullie resultaten te horen.

Echter 1 goeie raad, verblijf niet in Lucentum hotel in het centrum van Alicante.
In het centrum zowiezo al niet.
Als je naar ginder gaat voor een tp, heb je alle rust nodig en dat ga je zeer & vast niet vinden in het centrum.
Veeeeeeeeeeeeeel te druk.
Hebben er 1 overnachting gehad, 89,-€, hebben geen zwembad, is afstands & kamers zijn een scheet groot!

Toen ik men verhaal deed tegen de nederlandse dokter daar, over mijn ervaringen in de ziekenhuizen hier in België, kon hij zijn oren niet geloven.
Wat ik ook raar vond is, dat wanneer de dokter een catheter in men baarmoeder plaatste, het een beetje pijn deed & ik nu een heel klein beetje donker bloedverlies heb.
Iets wat ik bij nog geen enkele tp hier in België heb gehad.
Ik begin me er al serieuze vragen bij te stellen of ze ons hier niet aan het lijntje aan het houden zijn om zoveel mogelijk geld aan ons te verdienen, want iedereen waarmee ik op deze site praat, hebben allemaal, 1 voor 1 dezelfde slechte ervaringen/resultaten hier in België,... negatief/niet zwanger.
Het koste ginder veel geld, maar ze hebben er zoveel mogelijk baat bij dat ze je zwanger krijgen, want dat is goede reclame.
Wanneer de ziekenhuizen hier in België ook zoveel mogelijk geld willen verdienen aan ons, de ziekenfondsen, maar eigenlijk geen reet met ons inzitten.
Wat kan het hun trouwens schelen dat je nu zwanger word of niet? Niks, noppes, nada!
Ik ben blij dat mijn man mee is willen gaan in dit verhaal, want nu kijkt hij er toch ook enorm naar uit hoor, naar een babytje van ons samen :-)

Enige tips voor een verblijf in Alicante voor 10 dagen.
Wat hebben jullie zoal gedaan?
Liefst zo dicht mogelijk tegen de kliniek en de zee :)

Groetjes,
N.
2 x IVF LIFE Leuven: 0 bevruchte eicellen 3 x ECD Gasthuisberg Leuven 3 x negatief 1ste tp IVF Spain 5/3/15 van 1 blasto NEGATIEF!! - 2de TP IVF Spain 2 blasto cryo's 1/9/15 Zwanger van een mirakelbaby!! 11/5/2016 Geboorte van ons zoontje Miran :D :D

Angelika
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 januari 2014, 14:07

Re: Welk hotel kiezen in Alicante?

Bericht door Angelika » 11 september 2014, 13:57

Hey,

Via booking.com hadden wij een appartement gehuurd voor 10 dagen. (was 450€ voor 10 dagen in februari) Het was een appartement met aparte living en eetplaats, keuken, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Toch handig als je zo wat op je gemak kan zitten (meer dan in hotel). Wij hadden een mini-dvdspeler mee die we konden aansluiten op de tv van het appartement en zo konden we naar een film of serie op dvd kijken. Want in Spanje is alles op tv ook echt in het Spaans, zelfs niets in het Engels.
Het lag recht tegenover de tramhalte van Albuferetta, dus zeer makkelijk om vlug naar de kliniek te gaan. En ook leuk omdat we ook echt met onze neus op het strandje van Albuferetta zaten. In de buurt is er wel niet zoveel te doen (geen winkels en cafés) maar omdat de tramhalte voor de deur lag stond je overal vlug.
Voor boodschappen gingen we naar het winkelcentrum Plaza del Mar 2, ligt ook aan tramhalte en is eigenlijk een groot winkelcentrum met grote winkel zoals Carrefour bij ons en dan nog een hele boel kledingwinkels ed en ook wat restaurantjes. Echt leuk om een namiddag in rond te wandelen en dan met de boodschappen naar huis :D
Ook in het centrum hebben wij dikwijls de winkelstraten en winkelcentra afgeschuimd.
Gaan eten deden wij af en toe in La Tagliattella (Italiaans restaurant) op wandelafstand van de kliniek of naar de boulevard.

Lin75
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 december 2013, 13:04

Re: Welk hotel kiezen in Alicante?

Bericht door Lin75 » 4 november 2014, 13:53

Hi Woodstockske,
Jeetje, jammer dat het bij de intake zo gegaan is met hotel en Dominique. Foutje van haar. Wel vreemd, meestal is ze heel netjes, maar goed kan soms gebeuren.

Ik zou ook naar een appartement gaan voor het tweede verblijf in Alicante. Via http://www.booking.com kan je idd veel vinden. Zorg er wel voor dat het appartement goed geïsoleerd is. Het is niet koud in Alicante in de winter maar huizen zijn daar niet echt goed bereid voor :-) Wij hebben het zelf ervaren!!

Veel succes!

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Re: Welk hotel kiezen in Alicante?

Bericht door Woodstockske » 28 december 2014, 14:55

Hello ladies,

ondertss staan we alweer een stapje dichter bij voor ons vertrek nr Allicante in februari :-)
Mijn man & ik hebben dan toch maar gekozen voor een hotel in San Juan Beach, Castilla Allicante.
Ik zag een apt ook wel zitten maar omdat men man het niet zag zitten om zelf nog eens te gaan liggen koken de periode dat we ginder zijn, heeft hij gezegd van maar een hotel met ontbijt te kiezen :-)
Toen we in september ginder waren, hebben we veel eetgelegenheden gezien, dus aan eten zullen we geen tekort hebben denk ik.

We hebben gekeken op Booking.com & ik moet zeggen dat er toch al veel niet meer beschikbaar was in de periode dat wij gaan hoor.
Wel raar want in februari is het nu toch nog niet echt goed weer, warm & druk zou je toch denken?
We hebben voor Castilla Allicante gekozen omdat deze toch wel bij 1 van de beter prijs/kwaliteitsverhoudingen behoorde.

Dus nu is het aftellen tot we kunnen vertrekken natuurlijk :-)

Groetjes,
N.
2 x IVF LIFE Leuven: 0 bevruchte eicellen 3 x ECD Gasthuisberg Leuven 3 x negatief 1ste tp IVF Spain 5/3/15 van 1 blasto NEGATIEF!! - 2de TP IVF Spain 2 blasto cryo's 1/9/15 Zwanger van een mirakelbaby!! 11/5/2016 Geboorte van ons zoontje Miran :D :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten