eiceldonatie na hysterectomie????

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
eiceldonor
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 juli 2014, 22:42

eiceldonatie na hysterectomie????

Bericht door eiceldonor » 17 juli 2014, 22:49

hoi allemaal, ik ben nieuw hier op dit forum. reden dat ik me registreerde is omdat ik met een prangende vraag zit.
ik heb reeds 2 keer eicellen afgestaan aan koppels die hun kinderwens maar niet in vervulling zagen gaan.
nu kreeg ik de laatste 2 jaar vreselijk last van de baarmoeder. tot de beslissing viel om ze uiteindelijk vorig jaar in september te laten verwijderen. geen paniek, ik had er geen negatieve gevoelens mee en met 4 spoken was mijn kinderwens méér dan vervuld. toch blijft eiceldonatie zwaar in mijn kop spoken, temeer omdat mijn broer en zijn vriendin ook zwaar problemen hadden om zwanger te worden.

dus mijn vraag: aangezien mijn legbatterij zelf nog niet opgedoekt is, kan ik dan nog eitjes afstaan zonder baarmoeder?

nog even ter info om andere eiceldonoren niet af te schrikken: de baarmoederproblemen waren op geen enkel vlak het gevolg van eerdere donaties!!!!!!

Caroo72
Berichten: 212
Lid geworden op: 12 mei 2014, 17:36

Re: eiceldonatie na hysterectomie????

Bericht door Caroo72 » 18 juli 2014, 17:27

Ik denk dat je geen baarmoeder nodig hebt om eiceldonatie te doen....alleen op t vlak van hormonen weet ik het zo goed niet....
Succes!

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Re: eiceldonatie na hysterectomie????

Bericht door stefanie » 20 juli 2014, 14:46

ik denk dat je je vraag best kan stellen aan een ferti arts maar denk niet dat j daarvoor je baarmoeder nodig hebt
na 5 jaar mmm,7pu,waarbij de 8ste met eiceldonatie , trotse mama geworden van een zoontje(2009)
ondertussen al 3,5jaar bezig voor een brusje,6pogingen waarvan 1 zwanger en 1 bbz
nu nog steeds op zoek naar een eiceldonor die ons kan helpen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten