Geen innestelling ondanks ECD!

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Gitsel
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 juli 2015, 10:56

Re: Geen innestelling ondanks ECD!

Bericht door Gitsel » 23 februari 2017, 18:53

Angelika schreef:Ik had daar zelf eens meegerekend wanneer PU moest zijn (na zetten van Pregnyl) en toch moest ik pas een dag later gaan voor de PU. Ik vroeg ofdat dan niet te laat was en ze verzekerden me van niet. Maar bij de PU bleek dat ze dan toch te laat waren, dat er niks meer zat. Ik was toen zo kwaad dat ik niet meer wou gaan en na 3 maanden belden ze toen zelf om hen te excuseren van de misrekening. Ik had het daar echt gehad! Mij hebben ze daar niet meer terug gezien!
Wij hebben het vooral niet begrepen op dokter Peters.
Zij neemt alle hoop af terwijl die er nog was (volgens haar was een 3e poging met hormonen onbegonnen werk, er ging toch niets uit komen - doorgezet en resultaat: 3 embryo's ingevrozen) en ze gaf ons hoop terwijl die er totaal niet was ("het zijn 3 schoontjes jullie embryo's, je hebt een grote kans dat je zwanger wordt - resultaat: geen een keer zwanger!!)
En zo kan ik nog wel wat dingen bedenken

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten