de klokt tikt verder...

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

de klokt tikt verder...

Bericht door stefanie » 26 oktober 2014, 14:13

en verder....

de zomer was voor ons gestart met goed nieuws,we hadden terug een donor gevonden die voor ons wilde doneren.we spraken af,gingen samen naar de gyn,het schema voor de donatie werd opgesteld.we moesten eerst onze cyclussen gelijk zetten en begin september konden we dan starten,maar helaas de donor liet na de eerste start dag niets meer van haar horen,tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen uitleg gehad waarom,maar wat ik nog het ergste vond is dat ze er vandoor is met de spuiten,de hormonen,die voor ons zoveel euro’s kosten.

maar na ook alweer deze tegenslag blijf ik steeds hoopvol uitkijken naar dat ene mailtje die ons leven toch nog kan veranderen,alleen de tijd gaat ongenadig verder.

dus bij deze zijn we nog steeds op zoek naar iemand die ons haar eicellen wil doneren,via gekende of wisseldonatie,de behandelingen zijn bij beide hetzelfde enkel dat je eicellen bij gekende donatie bij mij terecht komen en bij wissel bij een andere acceptor.de vooronderzoeken bij wisseldonatie lopen ook wat langer op dan bij gekende.maar bij verdere vragen mag je me gerust mailen.

liefs S.
na 5 jaar mmm,7pu,waarbij de 8ste met eiceldonatie , trotse mama geworden van een zoontje(2009)
ondertussen al 3,5jaar bezig voor een brusje,6pogingen waarvan 1 zwanger en 1 bbz
nu nog steeds op zoek naar een eiceldonor die ons kan helpen.

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: de klokt tikt verder...

Bericht door Ster_ » 26 oktober 2014, 14:18

Ik had je vorige bericht gelezen en vond t toen al verschrikkelijk erg... Dat van die dure spuiten maakt t alleen maar schrijnender. Ik vind het echt heel erg voor je.

Ik ben vast van plan te gaan informeren als ons gezin compleet is om eicellen te doneren. Maar zit zelf al bijna een maand te sukkelen met mijn derde miskraam die maar niet op gang komt. Ik hoop dat je tegen dat ik eicellen doneer al lang zwanger of bevallen bent!

Veel succes!
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten