Opgepast voor verhalen van Sollasi!!

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Opgepast voor verhalen van Sollasi!!

Bericht door Woodstockske » 28 december 2014, 14:30

Beste dames,

Voor diegene die nieuw zijn op deze site & van plan zijn om naar IVF Spain te gaan, wil ik jullie alvast behoeden voor de verhalen van Sollasi die hier op het forum van ECD de ronde doen.
Ondertss heb ik vernomen dat Sollasi zelf nooit een patiënt bent geweest bij IVF Spain, maar enkel maar een headhunter blijkt te zijn die mensen wil ronselen voor andere ziekenhuizen & daardoor een hogere commissie verdient.
Ik begrijp niet goed hoe zij zo met de mensen hun gevoelens kan spelen?!
Al de vrouwen hier op dit forum hebben al een jarenlange lijdensweg moeten afleggen wat niet alleen zeer belastend is voor ons lichaam maar ons ook, zowel emotioneel als financieel heeft uitgeput.
Wij hebben geen behoefte aan iemand zoals haar.
Hier zijn enkel oprechte commentaren/verhalen gewenst.
Mensen die elkaar echt willen hebben & er geen commerciële winsten willen uithalen.
Zij zou beschaamd moeten zijn dat zulke valse verhalen/leugens durft te vertellen!
Ik ben ervan overtuigd dat IVF Spain, ons vrouwen echt wel wil helpen & er dan ook alle baat bij hebben dat wij zwanger terug naar huis kunnen keren.
Al de succesverhalen hier op DVO bewijzen eens te meer hoe hard zij hun best doen om onze droom te verwezenlijken & zijn dan ook totaal tegenstrijdig met Sollasi haar valse verhalen.

Dames, geloof haar verhalen niet!
Lees de succesverhalen ivm IVF Spain ipv die van Sollasi!!!

Mvg,
N.
2 x IVF LIFE Leuven: 0 bevruchte eicellen 3 x ECD Gasthuisberg Leuven 3 x negatief 1ste tp IVF Spain 5/3/15 van 1 blasto NEGATIEF!! - 2de TP IVF Spain 2 blasto cryo's 1/9/15 Zwanger van een mirakelbaby!! 11/5/2016 Geboorte van ons zoontje Miran :D :D

Jandevos
Berichten: 12
Lid geworden op: 8 oktober 2014, 7:00

Re: Opgepast voor verhalen van Sollasi!!

Bericht door Jandevos » 28 december 2014, 21:59

Ik lees alle verhalen ivm IVF Spain, ook de negatieve. Uiteraard zijn er veel meer positieve dan negatieve, maar als er al eens een negatief verhaal is, vind ik niet dat we zomaar moeten zeggen dat dit niet waar kan zijn, en het is wel logisch dat ze in Spanje dit verhaal volledig ontkennen... Ieder verhaal heeft steeds twee kanten, en ook de negatieve moeten we willen horen (of lezen in dit geval 8) . Dit is gewoon mijn persoonlijke mening...

Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Re: Opgepast voor verhalen van Sollasi!!

Bericht door Woodstockske » 31 december 2014, 11:17

Hallo Jandevos,

helaas heb ik nog geen negatieve verhalen kunnen terugvinden op DVO ivm IVF Spain.
Waar heb jij deze dan kunnen terugvinden op DVO?
Ben jij zelf ook naar IVF Spain geweest & niet zwanger geraakt?

Ik moet je wel vertellen dat diegene dat mij op de hoogte heeft gebracht dat Sollasi een headhunter is voor andere ziekenhuizen, niet iemand is van IVF Spain hoor maar wel iemand zoals jij & ik, die hier op deze site aanwezig is.
Een privépersoon.

Iedereen zijn eigen mening natuurlijk maar ik vind het niet kunnen dat iemand zoals Sollasi, ons vrouwen met vruvhtbaarheidsproblemen dat al jaren zwanger proberen te raken, ook nog eens onze gevoelens bespeelt alsof het niets is.
Net alsof we het nog niet moeilijk & zwaar genoeg hebben!

Mvg,
N.
2 x IVF LIFE Leuven: 0 bevruchte eicellen 3 x ECD Gasthuisberg Leuven 3 x negatief 1ste tp IVF Spain 5/3/15 van 1 blasto NEGATIEF!! - 2de TP IVF Spain 2 blasto cryo's 1/9/15 Zwanger van een mirakelbaby!! 11/5/2016 Geboorte van ons zoontje Miran :D :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten