Lieve eiceldonor gezocht

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Diepste Wens
Berichten: 6
Lid geworden op: 4 maart 2015, 19:14

Lieve eiceldonor gezocht

Bericht door Diepste Wens » 4 maart 2015, 19:33

Wij zijn een koppel van 43 en 38 die na jaren van mislukte IVF en ICSI pogingen nu op zoek is naar een eiceldonor.

Aangezien we al spontaan zwanger zijn geweest, maar wat jammer genoeg een miskraam is geworden, waren we al die tijd blijven hopen dat het mijn eigen eicellen nog zou lukken :( helaas.

De wachtlijst in Jette is ongeveer een jaar en daar kunnen we omwille van de leeftijd helaas niet op wachten.

Zijn hier lieve dames die hiervoor open staan ? Het zou wel gaan om anonieme donatie. Jouw eicellen gaan naar de eicelbank en wij krijgen dan van iemand anders op de lijst eicellen.
Je zou er onze grootste droom om ook mama en papa te mogen worden echt mee waarmaken.

Je kan ons contacteren op diepstewens@gmail.com.

Hopelijk krijgen we enkele mooie reacties, want kinderloos achterblijven is onze grootste nachtmerrie.

Diepste Wens
Berichten: 6
Lid geworden op: 4 maart 2015, 19:14

Re: Lieve eiceldonor gezocht

Bericht door Diepste Wens » 11 maart 2015, 19:39

Of als er iemand een donor kent mag je die ook altijd doorgeven op diepstewens@gmail.com

Ik hoop dat we toch iemand vinden die ons wil helpen onze droom te realiseren.

blue123
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 maart 2015, 18:10

Re: Lieve eiceldonor gezocht

Bericht door blue123 » 26 maart 2015, 9:26

Hallo,

Mijn beste vriendin is nu zwanger met de eicellen van een donor dankzij Dr Peter Platteau in Dilbeek.
Blijkbaar kunnen ze je daar vrij snel helpen omdat er geen wachtlijsten zijn. Ze hebben veel donoren!
Ik heb zelf ook een afspraak volgende week.

Moest ik bvan jou zijn ik zou daar is horen..
Succes met je zoektocht!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten