ECD in Barcelona of elders in Spanje?

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Cookie-Monster
Berichten: 171
Lid geworden op: 21 december 2012, 14:52

ECD in Barcelona of elders in Spanje?

Bericht door Cookie-Monster » 20 juli 2015, 16:17

Hallo allemaal,
Wij hebben net onze eerste ECD-poging in België achter de rug. Niet echt een succes te noemen. We willen ons heil dan ook over de grens zoeken. Iedereen is altijd lyrisch over Spanje. Is dat de beste keuze volgens jullie?

Als we naar Spanje gaan, willen we graag in de noordelijke helft van Spanje blijven. Ik weet dat er heel veel personen op dit forum succes hebben geboekt in Alicante, maar wij willen het iets dichter bij de Franse grens zoeken, bv. Barcelona, zodat we met de trein (TGV: 5 uur vanuit Parijs) kunnen gaan. Klinkt gek, niet? Ik heb sinds een paar jaar middenoorproblemen (herhaaldelijk ooronstekingen en dergelijke) waardoor de drukverschillen bij opstijgen en landen bij mij enorm pijnlijk (in mijn oren) zijn. Ik ben doorgaans niet kleinzerig, maar de laatste keer dat ik vloog, heb ik echt gehuild van de pijn tijdens het landen. En vervolgens was ik anderhalve dag doof omdat mijn oren zich niet snel genoeg aanpasten aan de nieuwe druk. Omdat ik nu anderhalve maand geleden nog twee ooronstekingen heb gehad, met gescheurd trommelvlies en al, wil ik niet nog eens zoiets pijnlijks meemaken, uit angst dat ik het dan alleen maar erger maak. Daarom willen wij dus met de trein (of de auto) naar onze nieuwe IVF-kliniek.

Zijn er mensen op dit forum die (goede) ervaringen hebben met andere klinieken in Spanje, bv. in Barcelona?

Alle info om ons verder op weg te helpen is meer dan welkom!
6 ICSI eigen materiaal. Juli 2015 1e ECD, zwanger, mk 6 weken. Nov-dec 2015: poging met ECD (Barcelona IVF). Negatief. Verdict: slecht sperma. Gestart met dubbele donatie in eigen land. Verse TP 04/16: neg. 6 cryo's. Cryo 1 7/16: neg. Cryo 2 8/16: neg

Hope83
Berichten: 122
Lid geworden op: 1 juli 2014, 22:20

Re: ECD in Barcelona of elders in Spanje?

Bericht door Hope83 » 20 juli 2015, 16:28

Zie pb'tje
32 jaar, sedert begin 2013 in MMM : 4x IUI en 5x IVF : zonder zwangerschap. 09/2015: ECD IVF Spain --- TP 2 blasto's : negatief. -- 02/2016 TP 2 cryo's : positief! 25/10 : welkom kleine lieverd!

Angelika
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 januari 2014, 14:07

Re: ECD in Barcelona of elders in Spanje?

Bericht door Angelika » 10 augustus 2015, 13:53

Wij zijn naar IVF Spain in Alicante geweest, zeer goede ervaringen mee en ook voor ons zeer goed bereikbaar, maar wel telkens met het vliegtuig. Maar van Charleroi sta je er zeer snel en kliniek zelf ligt op 15min met de auto van de luchthaven (en ze sturen zelf een taxi om je op te halen)
Na TP zijn we ook direct teruggevlogen.

Succes met alles!
Groetjes,
Angelika

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten