Anonieme Eiceldonor(s) gezocht @ Uz Jette

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Tijgertje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 oktober 2018, 21:46

Re: Anonieme Eiceldonor(s) gezocht @ Uz Jette

Bericht door Tijgertje1 » 27 oktober 2018, 22:20

Sofie25 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Beste allemaal,

Wat fijn om op dit forum berichten te lezen,info te krijgen van mensen die in een soortgelijke situatie als wij zitten of zaten!

Wij zijn een koppel uit Vlaams-Brabant al een 9jaar "aan het proberen"om ons gezin uit te breiden.
We hebben al een lange weg afgelegd van inseminiaties,IVF,...Als we over een biologische klok zouden spreken,is die van mij al lang ontploft ;-)
Ondertussen heb ik in 2011 een bijzonder zwaar ongeval gehad,hing mijn leven aan een zijden draadje en lag ik maanden in het ziekenhuis om dan aan een revalidatie te beginnen en van 0 alles opnieuw te leren:praten,stappen,... :-(

Ik heb enorm veel geluk gehad,ik heb ook geen "zichtbare"beperkingen meer,wat voor mijzelf belangrijk was en ben altijd erg goed omringt geweest door mijn echtgenoot,familie,vrienden en hulpverleners,waar ik iedereen enorm dankbaar voor ben!
Door de gevolgen van dit ongeval werd enige tijd geleden duidelijk dat met mijn eigen eicellen niet meer "gewerkt"kon worden,ookal ben ik nog jonger dan 30 jaar.
De wachtlijsten voor eiceldonatie zijn zo lang en naar Spanje reizen is omwille van mijn beperkingen een niet zo haalbare kaart.

Daarom dit berichtje in de hoop dat we op deze manier donoren zouden vinden om te kunnen "opschuiven"op de wachtlijst en zo ook de donatiebank aanvullen zodat meer mensen die in deze situatie zitten eindelijk hun gezin waar ze zo naar verlangen kunnen stichten.

Moest er iemand hier over willen nadenken,meer info willen en donaties willen/kunnen doen in het UZ Jette,bij Dr Stoop,waar we mee samen werken,stuur dan gerust een berichtje.
Deze donatie of hopelijk meerdere donaties zijn niet voor onszelf,maar voor andere gezinnen op de wachtlijst.
Wij kunnen de wachtlijst op deze manier wat verkorten en hopelijk aftellen naar ons eigen kleine wondertje!

Bedankt!

Groetjes,fijne avond en voor iedereen SUPERveel succes met de gezinsuitbreiding op welke manier dan ook!

Sofie
Beste

Ben je nog steeds op zoek naar een anonieme donor? Je verhaal raakt me en daarom zou ik me graag kandidaat willen stellen.

Groetjes

Sarahjonas
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 juni 2019, 15:22

Re: Anonieme Eiceldonor(s) gezocht @ Uz Jette

Bericht door Sarahjonas » 6 juni 2019, 15:26

Dag tijgertje
Vraagje ben je nog bereidt om te helpen doneren ? Groetjes sarah

sashab
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 maart 2019, 10:07

Re: Anonieme Eiceldonor(s) gezocht @ Uz Jette

Bericht door sashab » 22 juli 2019, 1:07

Sarahjonas schreef:
6 juni 2019, 15:26
Dag tijgertje
Vraagje ben je nog bereidt om te helpen doneren ? Groetjes sarah
Hoi,

We zijn lesbisch koppel en zoeken uiteraard spermadonor. Ik vroeg me af we elkaar kunnen helpen. Jullie via spermadonor en wij via eiceldonatie. Geen idee of juridisch mogelijk is maar wik zeker is uitpluizen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten