Nieuwe oproep

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Snoezepoes
Berichten: 8
Lid geworden op: 4 januari 2016, 23:32

Nieuwe oproep

Bericht door Snoezepoes » 27 januari 2016, 17:34

Mijn oproep van de laatste keer heeft niks opgebracht wat ik wel jammer vind.
Ik zoek een wenskoppel in de omgeving van Limburg (BE) maar wat nog mooier zou zijn is een alleenstaande vrouw vinden uit mijn omgeving die op zoek is naar eicellen van een andere vrouw om het dan door zaaddonor te laten bevruchten en het bij de wensmoeder in te planten. En dat ik zo betrokken mag blijven bij het verloop van de zwangerschap. Zo zal ik dan toch nog 1 keer deel uit maken van een nieuw leven. Ik ben zelf mama van een prachtige zoon, maar ik ben zelf alleenstaande mama en een 2de kindje lijkt mij niet haalbaar om daar zelf voor te zorgen. En om nog een relatie met een man aan te gaan alleen om een kind te hebben, zie ik niet meer zitten door hetgeen ik in het verleden heb meegemaakt.
Ik ben 34 jaar, heb donker haar en donkere ogen maar ben niet van vreemde origine. Ik ben een echte Belgische. Ik ben niet op zoek naar een relatie met alles erop en eraan, eerder naar een hartsvriendin. Daar mag een partner bijzijn maar dat is niet prioriteit. Hopelijk vind ik snel iemand, want volgende week donderdag ga ik al praten over donatie bij mijn gynaecoloog en dan kan het misschien wel heel snel kunnen gaan en ga ik als ik goedgekeurd word, anoniem doneren. Maar het lijkt me gewoon veel mooier als ik een zwangerschap van dichtbij mag meemaken.

Groetjes!

Linske1503
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 juli 2015, 15:59

Re: Nieuwe oproep

Bericht door Linske1503 » 1 februari 2016, 19:38

Hallo,

We zijn op zoek naar een anonieme donor voor UZ Gent. Eiceldonor.
Groetjes.

Snoezepoes
Berichten: 8
Lid geworden op: 4 januari 2016, 23:32

Re: Nieuwe oproep

Bericht door Snoezepoes » 4 februari 2016, 16:25

Gent is te ver voor mij.
Ik kan en wil enkel in Genk doneren omwille van de afstand en omdat ik het ziekenhuis heel goed ken. Waarom doneren in Gent als ik het ook in Genk zou kunnen.
Ik zie het niet zitten om voor de behandelingen naar Gent te gaan. Ik heb zelf een kind die op tijd naar school gebracht moet worden. Ik ben een alleenstaande mama al sinds zijn geboorte en ik ben de enigste persoon die hij vertrouwt en die hem naar school brengt en van school gaat halen. Er is wel een vader maar die is niet betrokken in het schoolgebeuren. Enkel om het andere weekend is zoonlief bij zijn papa.
Hoop dat je het begrijpt.

Mvg

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 45 gasten