Eiceldonatie Cyprus?

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
joyce35
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 januari 2017, 13:25

Eiceldonatie Cyprus?

Bericht door joyce35 » 2 maart 2017, 11:56

Lieve allemaal,

Al een tijdje lees en leef ik mee met jullie op het forum en tijdje geleden zelf een berichtje geplaatst. Toch fijn dat we zo'n virtuele plek hebben om onze verhalen te delen.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Marieke (Joyce is mn tweede voornaam),ik ben nu 38 jaar en na lange tijd overwegen hebben mn vriend en ik toch besloten dat we erg graag een gezinnetje zouden willen beginnen en gaan we het traject aan. We willen het toch geprobeerd hebben. Op mijn 35e kwam ik vervroegd in de overgang. Ik dacht toen, ok, dat wordt dus een kindje voor ons. Maar er is zoveel mogelijk tegenwoordig en we zijn nu dus op zoek naar een kliniek voor eiceldonatie. We kijken ook naar opties in het buitenland omdat de wachtlijsten in Nederland vrij lang zijn.

Heeft er iemand op het forum ervaring in Cyprus? Ik heb veel goede ervaringen over Spanje gehoord maar we gaan liever naar Cyprus omdat mijn vriend ook van Turkse komaf is en het scheelt ook flink wat geld heb ik gehoord. Ik heb ondertussen al contact opgenomen met twee klinieken, Dogus en British Cyprus. Bij British Cyprus IVF werd ik gelijk terug gebeld en ik krijg nu ook binnen een paar minuten antwoord op de Whatsapp. Ik lees ook veel over Bahceci maar dat is dus nu British Cyprus IVF? Want Bahceci zit niet meer in Cyprus staat op hun website.

Ik vind het zelf allemaal best eng om zo ver te reizen en twijfel soms of het toch niet beter is om wat langer te wachten hier in Nederland.. Ik hoop dat er iemand is die een eigen ervaring kan delen, al was het maar enkel orientatie.

Harstikke bedankt :)

Marieke

Marjannetje
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 februari 2014, 17:12

Re: Eiceldonatie Cyprus?

Bericht door Marjannetje » 3 maart 2017, 16:49

Hoi Marieke,
Ik weet niet of ik het al eerder geschreven heb, maar zet je vraag ook eens uit op het Freya forum. In de besloten groep bij "eiceldonatie acceptoren" zitten een aantal Cyprus "gangers". Het forum is spijtig genoeg niet meer zo actief maar ik weet zeker dat je reactie krijgt.
Je moet je wel aanmelden en het is niet zo overzichtelijk maar met een beetje gezoek moet het lukken.
Ik wil ook gerust jouw verhaal kopiëren en het er plaatsen. Laat maar iets weten.
Groetjes Marjan
Succes!
2014 na iui buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Sept 2015 via ecd IVI Valencia bevallen van een prachtige zoon!

joyce35
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 januari 2017, 13:25

Re: Eiceldonatie Cyprus?

Bericht door joyce35 » 14 maart 2017, 13:56

Hoi Marjan,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad een tijdje geleden ook al een berichtje geplaatst op Freya maar nog geen antwoord gekregen.Begrijp nu dat er ook een gesloten forum is dus zal dat eens proberen.

Ondertussen allemaal informatie opgestuurd gekregen van British Cyprus IVF. Het klinkt wel goed allemaal en de coordinator is heel betrokken, neemt de tijd voor al mn vragen. Ik wil toch ook wat klinieken in Spanje mailen, maar mn vriend ziet het wel zitten, spreekt de taal natuurlijk ook.

Nogmaals bedankt Marjan!

LindaJans
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 maart 2017, 15:47

Re: Eiceldonatie Cyprus?

Bericht door LindaJans » 11 april 2017, 17:54

Marieke,

Kijk eens op de website van FertiTravel.nl . Zijn wij ook geweest en was zeker de moeite waard. Zij hebben ons informatie en heel veel advies over verschillende Europese klinieken gegeven. Succes!

Nadine33
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 september 2018, 11:08

Re: Eiceldonatie Cyprus?

Bericht door Nadine33 » 25 september 2018, 11:48

Hallo Marjan, mag ik je een paar vragen stellen over ecd in Cyprus
Gr. Nadine

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten