boekjes eiceldonatie

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Eliza
Berichten: 252
Lid geworden op: 4 mei 2012, 18:04

boekjes eiceldonatie

Bericht door Eliza » 9 juni 2017, 12:24

Hey,

Weet iemand hoe ik aan het boekje Wereldwondertje Eiceldonatie van V. Seggelen kan geraken? Ik heb al geprobeerd het te bestellen maar dit blijkt niet te lukken.

Kent iemand andere goede boekjes die aan een kleuter (of ouder) eiceldonatie uitlegt.

Alvast bedankt!

florimon82
Berichten: 111
Lid geworden op: 9 september 2015, 16:52

Re: boekjes eiceldonatie

Bericht door florimon82 » 12 juni 2017, 14:07

Hey,

Ik heb vorig jaar enkele folders gekregen van uz Gent hieromtrent. Ik zal eens kijken vanavond, want heb zelf 1 van hun boekjes gelezen en ga het zeker ook bestellen...heb nog wat tijd, want ons kindje is nog niet geboren :)

Hoe oud is het uwe?

florimon82
Berichten: 111
Lid geworden op: 9 september 2015, 16:52

Re: boekjes eiceldonatie

Bericht door florimon82 » 13 juni 2017, 18:19

Ik heb hier een e-mailadres gekregen ivm dat boekje, nl.

wereldwondertje@mvscreations.nl

En website

Www.mvscreations.nl/boeken

Hier zou je het moeten kunnen bestellen....succes

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: boekjes eiceldonatie

Bericht door Amarillo » 13 juni 2017, 22:10

Hoi Eliza!
Ik heb het boekje gewoon via standaard boekhandel besteld. Wel drietal weken moeten wachten omdat het van een kleine uitgeverij moest komen...
Ook via bol.com kan je het bestellen maar daar is het een paar euro duurder!
Afbeelding[url]

smurfinneke
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 april 2014, 13:26

Re: boekjes eiceldonatie

Bericht door smurfinneke » 13 juni 2017, 23:05

Ik heb het ook besteld via bol.com
Heeft er hier iemand een idee waar je het boek "Trip en Tux" kan bestellen? Bij bol kost het €50,44. Vind ik toch wel veel voor een boek...
S.
Smurfinneke,40jaar, kinderwens sinds 2005, 4xIUI, 9XICSI,1bbz & 1 miskraam na 8w.
Alicante, 1ste ECD 18/08 - 26/08, 02/09: zwanger!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten