symptomen na terugplaatsing

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Bieke600
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 september 2016, 12:49

symptomen na terugplaatsing

Bericht door Bieke600 » 28 juni 2017, 13:20

Hallo dames,

Ik heb zondag een terugplaatsing gehad van 1 vers embryo. Onze anonieme donor had 21 eicellen, waarvan er uiteindelijk eentje is teruggeplaatst en nog 10 in de vriezer.
Nu vroeg ik mij af, voelden jullie na de terugplaatsing iets? Ik voel precies vanalles, maar soms denk ik dat ik het mij misschien inbeeld omdat ik het te graag wil dat het lukt. Heb gisteren, dag 2 na de terugplaatsing wat krampjes gevoeld, precies zoals bij je menstruatie. Ook wat steekjes links in mijn onderbuik. Zou dit al van de innesteling kunnen zijn of is dat wat te vroeg? Ik neem ook progynova en utrogestan, maar daar heb ik, ook voor de terugplaatsing, niets van ondervonden.
Ben er nog niet uit of ik op voorhand al ga testen, zoja, vanaf de hoeveelste dag na terugplaatsing zou ik dit kunnen doen?
Iemand die soortgelijke ervaringen heeft gehad?

Marjannetje
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 februari 2014, 17:12

Re: symptomen na terugplaatsing

Bericht door Marjannetje » 28 juni 2017, 20:12

Dag Bieke,
Ik heb in totaal 8 tp's gehad, waarvan bij 2 een innesteling. De dagen na tp's voelde ik bij allen van alles en niets. Wat wil zeggen, een steekje hier, een pijntje daar, of beelde ik het me in.....

Je kunt 7 dagen na tp best een testje wagen. Dus a.s. zondag. Als het gelukt is dan zie je een heel heel licht streepje. Neem wel een ultra gevoelige. Bijv. die van het Kruitvat 2 voor 5 euro.

Ik wens je heel veel succes!

Groetjes Marjan
2014 na iui buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Sept 2015 via ecd IVI Valencia bevallen van een prachtige zoon!

Bieke600
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 september 2016, 12:49

Re: symptomen na terugplaatsing

Bericht door Bieke600 » 28 juni 2017, 22:18

Dag Marjan,

Bedankt voor je reactie en raad!
Inderdaad vanalles en niets, het kan nog alle kanten op hé! Misschien dat ik mij dan zondag al aan een testje waag wie weet, als ik me echt niet kan inhouden :-)
Die testen van het kruidvat zijn inderdaad wel goeie!

Groetjes,
Debbie

Marjannetje
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 februari 2014, 17:12

Re: symptomen na terugplaatsing

Bericht door Marjannetje » 2 juli 2017, 15:13

En Debbie, heb je een test gedaan vandaag?
Groetjes Marjan
2014 na iui buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Sept 2015 via ecd IVI Valencia bevallen van een prachtige zoon!

Bieke600
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 september 2016, 12:49

Re: symptomen na terugplaatsing

Bericht door Bieke600 » 4 juli 2017, 13:02

Dag Marjan,

Ik heb nog geen test gedaan...durfde niet goed. Denk dat ik mij ga proberen te houden tot aan de bloedafname nu donderdag :-)
'k Laat zeker iets weten :-)

Groetjes,
Debbie

Marjannetje
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 februari 2014, 17:12

Re: symptomen na terugplaatsing

Bericht door Marjannetje » 4 augustus 2017, 13:53

Hoi Bieke,
Ik las op een ander forum dat deze poging jammer genoeg mislukt was. Maar dat je nu in de wachtdagen na een 2de terugplaatsing zit. Spannend!
Dus nu waarschijnlijk weer volop op zoek naar symptomen. Wanneer testen?
Groetjes Marjan
2014 na iui buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Sept 2015 via ecd IVI Valencia bevallen van een prachtige zoon!

Bieke600
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 september 2016, 12:49

Re: symptomen na terugplaatsing

Bericht door Bieke600 » 29 augustus 2017, 23:55

Dag Marjan,

Ik heb bij de tweede poging positief getest :-D Nu 7 weken ver, spannend allemaal!
De symptomen waren de tweede keer anders dan de eerste keer. Nu had ik meer lage rugpijn en duizelig (lage bloeddruk) en ook 1 gigantische pukkel op men kin, iets dat ik normaal nooit heb.
Hoe gaat het met jou?
Groetjes,
Debbie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten