ECD+zaadjesdonatie ervaringen IVF Spain

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
virginia79
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 februari 2017, 23:17

ECD+zaadjesdonatie ervaringen IVF Spain

Bericht door virginia79 » 3 februari 2018, 23:56

Hallo,
Na een jarenlange weg van dokters,ziekenhuizen,negatieve uitspraken..bijna op het punt om op te geven.
Heb ik opnieuw al mijn moed genomen en de draad naar mijn droom te verwezenlijken,
met volle enthousiasme weer opgepakt.
Internet-sites bekeken en ik kwam altijd terug op IVF Spain.
Heb dan die onlinetest ingevuld en verstuurd, ik dacht ja zal wel eventjes wachten zijn tot ik antwoord krijg...
maar kreeg de dag erop al een email in mijn inbox, die super vriendelijk geschreven was en in bijlage vele informatie zat.
Ik terug geantwoord op de mail met verschillende vragen en ja terug de dag erop antwoord gekregen...super vond ik wel en zo vlug reactie dat ik kreeg.

Nu is mijn volgende doel om alles eens op mijn gemak te bekijken.
Natuurlijk zit ik met een heleboel vragen
* zoals als je start met een behandeling in IVF Spain moet je ook enkele keren naar je eigen gynaecoloog gaan die de resultaten van de evolutie van je baarmoeder moet melden bij IVF Spain
*ik heb zo een terugbetalingsplan van 6 pogingen telt dat plan ook in het buitenland
.....

Zijn er hier op de forum die mij misschien kunnen helpen om antwoorden te vinden over allerlei dingen die ik nu direct niet weet,waar ik moet op letten,...

Groetjes

Lolo24
Berichten: 22
Lid geworden op: 4 december 2015, 15:40

Re: ECD+zaadjesdonatie ervaringen IVF Spain

Bericht door Lolo24 » 5 februari 2018, 16:43

Dag Viginia,
Bent u uiteindelijk gegaan?
Ik kan allesinds u vragen beantwoorden.

Stuur me gerust...
Gr.

Lolo

virginia79
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 februari 2017, 23:17

Re: ECD+zaadjesdonatie ervaringen IVF Spain

Bericht door virginia79 » 5 februari 2018, 17:51

Lolo24 schreef:
5 februari 2018, 16:43
Dag Viginia,
Bent u uiteindelijk gegaan?
Ik kan allesinds u vragen beantwoorden.

Stuur me gerust...
Gr.

Lolo
Hey Lolo,
Lief van u om te reageren op mijn bericht,
neen nog ben ik bezig de verschillende optie's te bekijken om mijn droom te laten uitkomen.
Veel informatie om te lezen, ik krijg vlug antwoord vanuit spanje.
Hoe heb jij alles ervaren daar in spanje? Positief maar ook negatief, alle info welkom.
Grts
Virginia

Lolo24
Berichten: 22
Lid geworden op: 4 december 2015, 15:40

Re: ECD+zaadjesdonatie ervaringen IVF Spain

Bericht door Lolo24 » 20 februari 2018, 11:11

Dag Virginia,

Ik heb alles superpositief ervaren. Je wordt heel professioneel begeleid en het was een vlot parcours.
Geen seconde spijt heb ik gehad van mijn beslissing. (Ik heb die ook snel genomen om geen tijd te verliezen) In 2014 diagnose vroegtijdige overgang, beging 2015 per toeval zwanger maar aanslepend miskraam met curettage. Dec 15 spanje geboekt, maart 16 zwanger, dec 16 dochtertje geboren.
Wij zijn in Alicante geweest bij IVF Spain. Ik heb dan ook een droomzwangerschap gehad.
Mocht je de knoop hebben doorgehakt, laat me gerust iets weten. Wij zijn voor de optie met gezinsuitbreiding gegaan.
Er zitten dus nog drie embryo's in de diepvries op dit moment (ik had er vier in het totaal)
Mijn prinsesje is nu al 14 maanden en het begint terug te kriebelen.

Groetjes
Lolo

Vier2240
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2018, 14:50

Re: ECD+zaadjesdonatie ervaringen IVF Spain

Bericht door Vier2240 » 31 mei 2018, 15:07

ik ben wel benieuwd of er terugbetaling is van belgisch ziekenfonds als je naar spanje gaat. gisteren zeiden ze bij cm van wel aan de telefoon. vandaag hoor ik van niet... dank alvast voor de reactie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten