Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 12 mei 2019, 7:00

Hey Nadia,

Als het je eerste zwangerschap en eerste poging is met ecd is het wel beter om er maar 1 terug te plaatsen, denk ik, zeker voor de mogelijke risico's.

Je krijgt een fotootje mee bij de echo :)

Ik denk dat hij de datum wel uitrekent, maar ik heb elke keer zelf gedaan, ik had niet zoveel geduld om te wachten ;).

Als hij het niet uit zichzelf zegt dan vraag je het gewoon, da's echt geen probleem.

Ik dacht dat je half april je tp had, wel als dit een 3d cryo was op 16/4 dan zou je voor 3/1/20 uitgerekend zijn. Was het een verse dan is het een dagje later.

Maar weet dat er amper 5% bevalt op de uitgerekende datum :wink:

Als ik juist zit met de datum dan worden het voor jou wel heel spannende feestdagen :lol: :lol: :lol:

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 13 mei 2019, 11:18

Oh zie nu pas deze berichten :-)

Nadia... zo snel :shock: whoop whoop, congrats !!!

Wij zijn wachtende op de pickup van de donor.
En na eerst nog een weekje duiken dan de tp (als alles goed gaat natuurlijk. )
Eerst al afwachten hoeveel embryos het gaat opleveren.

k lees hier idd wel meer van maar 1 terug te laten plaatsen... gezien mijn leeftijd en het dus een nu of nooit meer is, zou ik toch opteren voor 2. K weet niet goed wat doen daarmee.
We zouden er totaal niet mee inzitten moesten het er 2 zijn.

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 13 mei 2019, 22:39

Hey katedv

Hoe oud ben je als ik mag vragen?
Ik vind dat iedereen het voor zich moet uitmaken ongeval de leeftijd.
Geniet van het duiken;)
Hoe lang ben jij al bezig om zwanger te geraken?

Groetjes Nadia

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 13 mei 2019, 23:00

Dag Nadia

Ik ben 42 van februari.
Wij zijn nu 2 jaar bezig, hopelijk lukt het zoals bij bou snel met ECD.
Hehe thx 😊 zal deugd doen ff er tussenuit en vervolgens volle moed eraan beginnen.

Tot later
Grtz Kate

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 22 mei 2019, 14:54

Hoi allen

Tis gelukt... er zitten er 6 in de vriezer :-)
Eerst nog lekker vakantie en dan starten met de eerste tp... spannend !!

Volgende maand wordt het weer nagelbijten :lol:

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 22 mei 2019, 20:19

Goed resultaat!

Dit moet gewoon lukken :)

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 22 mei 2019, 23:47

Hey Kate,

Super nieuws!! Geniet van u welverdiende vakantie :wink: we hebben echo gehad en hartje klopte❤️ Super mooi gevoel vind ik.
@ Mich hoe gaat het met u en u twins? Weet je het geslacht al? Spannend allemaal.

Groetjes Nadia

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 23 mei 2019, 7:08

Goed nieuws Nadia!

We hebben er van elk eentje, maar we hebben iedereen verteld dat we een zoontje verwachten, we hebben niemand verteld dat het twins zijn, enkel de opvang en de halve medische wereld.

De familie gaat toch kleertjes kopen en voor een meisje hebben we nog een hoop van onze dochter.

Verder gaat het vrij goed, wel zwaarder dan de vorige zw, maar mijn gyn denkt dat ik mogelijk de 37w (15/6) haal en de beebjes zitten helemaal op schema.

Het begint serieus te korten en ik heb nog zoveel te doen, was vorige keer ook, that's me, alles een beetje "last minute".

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 23 mei 2019, 9:03

Nadia , super te horen :-) geniet ervan en laat hier af en toe wat weten hé!
Jij zit dan nu op 6 weken of is t al langer? Daar ken ik nog niet echt veel van... eerst stap 1 en dan zien we verder.

Alé Mich, nog een kleine maand dus en t is zover... oh ik wil ook.
Haha da last minute herken ik ... zo zal t bij mij ook gaan , vrees ik :-)

Jullie berichten geven me vertrouwen!

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 17 juni 2019, 7:57

Dag allemaal,

Even vragen hoe het met jullie gaat?
Mich, hoe gaat het met de twins?
Zal wel zwaar zijn tegen het einde?
Kate, ben je al terug van vakantie? Heb je al een datum voor de terugplaatsing?
Bij ons alles oke;) eerste echo gehad en nip test maar nog engelen geslacht;(
Mich, weet jij hoe lang het duurt eer je resultaten hebt van de Nip test?
Ik wens jullie althans het beste en hopelijk tot snel.

Groetjes Nadia

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 17 juni 2019, 11:29

Dag Nadia,

Volgens de gyn kon ik nog een tijdje rondlopen en waren ze nog lang niet op komst en dus afspraak 5/6. Maar die nacht is mijn water gebroken en zijn ze met een spoedkeizersnede ter wereld gekomen op 35w + 4.

Ze doen het super en we hebben na 8 dagen, mits de nodige discussies, het zh kunnen verlaten.

Resultaten van de NIPT zijn er doorgaans op een dikke week, voor twins kon het dubbel zolang duren, maar dit was niet het geval.

Aangezien je de NIPT hebt laten doen wil dit ook zeggen dat je eerste trimester voorbij is, alweer een mijlpaal.

Doe het nog goed en kom hier af en toe maar vertellen hoe het gaat. Of schrijf je ook mee in een "uitgerekend ..." topic, dan kijk ik daar wel eens.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 17 juni 2019, 18:03

Jammer genoeg al terug van vakantie, was heerlijk.
Oh jij zit echt al ver als je de nipt al mogen doen hebt.
Hief tp gehad vorige woensdag. Zondag bn...dus wachtweken voor mij. Geen idee wat het gaat geven.
Tot hier toe ben ik er nog tamelijk rustig bij.
Komt vooral omdat ik met een opleiding ben gestart dus alles nog nieuw voor mij. Momenteel nog genoeg afleiding . Vanaf vrijdag zal dat wel erger worden.
Keep you updated 😊

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 17 juni 2019, 19:34

Dag dames

Mich proficiat!!! Ben zo blij dat alles goed verlopen is en wat je al thuis bent met de twins.
Geniet er nog van.
Kate jij ook proficiat! Dat vond ik het moeilijkste de tijd tussen de terugplaatsing en de bloedname. Die leek zo lang te duren;( maar komt wel goed .
Hou ons zeker op de hoogte.

Groetjes Nadia

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 24 juni 2019, 21:37

Hoi Nadia

Ik wist dat ik nog ergens iets moest neerzetten... hier dus 😊😊
Gisteren bn gehad en positief dus op naar de volgende bn volgende week maandag 😍
Fingers crossed dat alles zn gangetje gaat en ik ook aan die tweede mijlpaal van 12 weken geraak.

Hoe gaat het met jou ondertussen?
Van Mich lees ik wat vaker iets hier en daar maar jouw naam kom ik wat minder tegen denk ik.
Groetjes

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 25 juni 2019, 0:15

Hey Kate

Ben super blij voor jullie 😍😍.
Het komt wel goed hoop ik, positief blijven.
De baby doet het goed maar kan het precies nog steeds niet geloven. Echt heel raar.
We zijn aan het verbouwen en door die stress vergeet ik sols dat ik zwanger ben.
Mich is al bevallen vernam ik hier.
Ik ga zeker blijven duimen voor u en hopelijk tot gauw.

Groetjes Nadia

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten