Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
annesmolders99
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 oktober 2018, 22:36

Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door annesmolders99 » 8 oktober 2018, 22:44

Heeft er iemand ervaring met prof de brucker in halle (www.belgiumivf.be) voor eiceldonatie? Wij zijn bij hem op consultatie geweest en dit gesprek is zeer goed meegevallen. Er is geen wachttijd en werkt samen met uz jette. Wij hadden er in ieder geval een goed gevoel bij en zullen bij hem starten.

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 9 oktober 2018, 7:46

Ik heb hem al 3 jaar als dr in Jette gehad en ben nu bij hem in behandeling in Halle voor ecd.

Volgende week eerste tp.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

annesmolders99
Berichten: 3
Lid geworden op: 8 oktober 2018, 22:36

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door annesmolders99 » 25 januari 2019, 23:16

Wij hebben onze eerste terugplaatsing van embryo gehad! alles is heel vlot verlopen, nu hopelijk goed resultaat, bang hartje afwachten

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 26 januari 2019, 10:47

Onze eerste tp was gelijk raak, ineens een tweeling :wink:

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 2 maart 2019, 3:19

annesmolders99 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Heeft er iemand ervaring met prof de brucker in halle (www.belgiumivf.be) voor eiceldonatie? Wij zijn bij hem op consultatie geweest en dit gesprek is zeer goed meegevallen. Er is geen wachttijd en werkt samen met uz jette. Wij hadden er in ieder geval een goed gevoel bij en zullen bij hem starten.
Dag Annesmolders

Hoe ging het bij jullie na jullie eerste gesprek? Alles gebeurt via mail. We zijn een maand geleden op consultatie geweest maar dat wachten duurt zo lang vind ik. Hoe lang heb jij moeten wachten na u eerste gesprek?
Ik hoop alvast dat je al zwanger bent😍

Groetjes Nadia

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 2 maart 2019, 3:35

annesmolders99 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Heeft er iemand ervaring met prof de brucker in halle (www.belgiumivf.be) voor eiceldonatie? Wij zijn bij hem op consultatie geweest en dit gesprek is zeer goed meegevallen. Er is geen wachttijd en werkt samen met uz jette. Wij hadden er in ieder geval een goed gevoel bij en zullen bij hem starten.
Das a

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 2 maart 2019, 3:54

Dag allemaal

Ik ben nieuw hier. Wij zijn een maand geleden op consultatie geweest ivm ECD. Hoe lang hebben jullie moeten wachten? We weten nog steeds niet wanneer we mogen starten.

Alvast bedankt

Mvg Nadia

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 2 maart 2019, 7:46

Is de wachttijd niet besproken bij het eerste consult?

Ik was al in behandeling bij dr DB in Jette voor het gewone traject, dus hij kende al wel mijn geschiedenis en ik had geen onderzoeken of testen meer nodig.
Na het eerste consult bij dr DB moest ik laten weten dat we akkoord waren om te starten (ik was alleen op consult geweest en moest het nog bespreken met mijn man) en dan de contracten gekregen, getekend en teruggestuurd.
Binnen de week was mijn donor gestart en bij de volgende ms kon ik starten met de medicatie en een kleine 3 weken later had ik mijn tp.

Als je vindt dat het te lang duurt kan je nog eens mailen of hem bellen, gaat meestal vlugger.

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 2 maart 2019, 17:05

Dag Mich

Hartelijk dank voor de snelle reactie;)
Doet deugd dat er nog andere lotgenoten zijn.
Hij heeft me gisteren gemaild dat ik maandag de planning krijg;)
Ben je ondertussen al bevallen? Hoe was het voor u?
Zo spannend allemaal.

Ik wens iedereen hier heel veel succes

Mvg Nadia

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door mich75 » 2 maart 2019, 18:05

Dag Nadia,

Nog niet bevallen, ik ben vandaag 22w dus nog even te gaan al zal het sneller zijn aangezien het een tweeling is.

Ik moet zeggen dat de poging met ECD het makkelijkst is verlopen van al mijn pogingen, uiteraard geen spuitjes en de bn heb ik in een lokaal zh laten doen.

Dit is mijn 2de zwangerschap en deze keer door ECD en ook omdat het twins zijn veel langer Progynova (tot 13w) en Utrogestan (tot 18w) moeten nemen, wat op de duur toch wel serieus tegenstak.

Eerste zwangerschap liep super vlot, nu wat last van mijn bekken, waarschijnlijk omdat het tweeling is, maar hier loopt ook nog een tweejarige rond die de laatste tijd graag gedragen wordt.

De bevalling zelf is niet zo vlot gegaan, dus ik hoop dat het dit keer iets gemakkelijker is, maar daar kunnen we weinig aan veranderen.

Het lijkt dat je ook snel kan starten. Succes!!!
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 3 maart 2019, 0:48

Dag Mich,

Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen voor je en dat je niet te veel last gaat hebben en kunt genieten van u zwangerschap;)
Ik twijfel alleen nog of ik 1 of 2 embryo’s ga laten terugplaatsen als het zover is.

Mvg Nadia

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 15 april 2019, 8:29

Dag Nadia

Wij gaan ook van start nu.
Ttz wij waren al geweest voor ons gesprek en gingen eerst zelf nog een keer proberen dus hadden alle papieren al mee gekregen.
Nu groen licht gegeven en afwachten wanneer we kunnen starten :D

En Mich, hoe vlot het met jou?
Ik ga zo eens kijken naar de andere pagina voor een update 😉

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 15 april 2019, 15:23

Dag Katedv

Super leuk om te horen. Hoe bedoel je met we gaan het nog 1 keer zalf proberen?
Dag Mich hoe gaat het met de zwagerschap?

Groetjes

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door KATEDV » 15 april 2019, 15:33

Zelf proberen... een laatste pick-up met eigen materiaal maar dat is dus mislukt.
Nu gaan we volop voor ECD

nadia1980
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 februari 2019, 16:13

Re: Dr De Brucker te halle, geen wachttijd voor eiceldonatie (www.belgiumivf.be)

Bericht door nadia1980 » 15 april 2019, 15:52

Hey

Ah oke nu snap ik het;) hoeveel pick ups heb je gehad?
Zijn u eicellen van slechte kwaliteit of heb je weinig eicellen?
Ik wens je veel succes met alles :)
Maar ik kan u al verzekeren dat Dr De Brucker de beste is voor ECD. Alles duidelijk en vlot

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten