Draagmoeder gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Draagmoeder gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door fritsbroer » 6 februari 2019, 21:13

Hallo allemaal!'
Wij zijn Frits 27jr en Joey 27jr uit Nieuwegein!
We hebben ons eerdere bericht even ververst naar deze. Gezien de mooie tip die we kregen niet alleen te vertellen dat we alle liefde in ons zouden hebben voor een klein wondertje te kunnen zorgen, maar dat men juist ook wil weten wie wij dan ook echt zijn, en waar het kindje dan ook op groeit. Nou bij deze... hihi.

Nog voor we samen waren, maar ook nu sinds we dik 3 jaar samen zijn hebben wij altijd de wens en gedachte gehad ooit papa te willen worden. Iets wonderbaarlijks opvoeden, liefde geven en beschermen. Sinds we uit de kast kwamen viel die gedachte weg, (een soort van verstopte emotie die onmogelijk is) Joey heeft de afgelopen jaren veel met kids gewerkt bij een scouting-vereniging en scholen. Ik zelf heb sinds 2011 altijd in de kinderbranche gewerkt. Ik begon op de camping, maar na de theaterschool deed ik ook voorstellingen in het theater, zong ik kinderliedjes in, en speelde ik de hoofdrol in de voorstelling: Brandweerman sam (Telekids)

Joey werkt bij de gemeente, het liefst met mensen en voor mensen, lekker sociaal en een bezige bij. Ik zelf werk bij een woningcorporatie om vrijwel de zelfde reden, ik hou ervan mensen te helpen, met verschillende doelgroepen te communiceren en vooral sociaal bezig te zijn.

We hebben samen de hobby af en toe een theater, concert of bios avondje te plannen. Met vrienden een nootje,wijntje en bord-spel erbij is ook altijd goed. We lusten alles, vinden veel leuk, willen nog veel leren en zien maar weten vooral ook al heel goed wat we echt belangrijk vinden. En dat is wensen, en dromen achterna gaan.

En die grootste droom is dan toch ooit ook papa te worden van een klein wondertje. het lege kamertje vullen, het verzorgen en opvoeden op een zo'n goed mogelijke manier! Wonder boven wonder hebben we een goede vriendin die draagster wilt zijn,, Maar helaas is er later dan dit bericht gepost inmiddels het nieuws gekomen zij dit toch niet kan doen om medische redenen. Dit is helaas de 2e keer dat we echt dachten dat het ging lukken nu we een draagmoeder vonden. Maar we zijn terug bij af. Dit bericht was er omdat we een eicel donatie zochten, maar wonder boven wonder is er na 1 week enorm rouwen om de teleurstelling wij geen draagmoeder hebben ook iets moois gebeurd. Een lieve dame uit Belgie wil graag een eiceldonatie doen, en dan wel voor ons. Hoe bijzonder is dat! Binnenkort gaat ze naar de huisarts en gynaecoloog voor testen en dan weten we zeker of het kan.

Maar goed, nu missen we alleen nog de wondervrouw die ons kindje 9 maanden wil dragen als logeer buikje, oventje maar vooral een bijzonder en mooi avontuur. Hopelijk vinden we deze wondervrouw!

Mocht u tips hebben, alle hulp is welkom.
via www.ookpapa.com of onze facebook pagina: www.facebook.com/ookpapa

Veel liefs Joey en Frits.
Laatst gewijzigd door fritsbroer op 23 maart 2019, 14:45, 2 keer totaal gewijzigd.

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: eiceldonatie gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door fritsbroer » 6 februari 2019, 21:15

Oh en wat ik vergat... mocht iemand overwegen een eiceldonatie te doen’ en daarover kennis te maken en ons wellicht te helpen... U (je) kans ons bereiken op info@ookpapa.com Pfff we hopen!’

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: eiceldonatie gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door irisbloem » 9 februari 2019, 19:33

Ik lees dat jullie een vriendin hebben die draagmoeder wil zijn. Als zij zelf het zou zien zitten om haar eicellen te doneren voor een wisseldonatie dan denk ik dat alles vrij vlot zou kunnen gaan. Maar misschien hebben jullie dit zelf al zo overwegen. In ieder geval heel veel succes! Ik kan jullie niet helpen, ik ben zelf afhankelijk van ECD.

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: eiceldonatie gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door fritsbroer » 9 februari 2019, 19:46

Hallo Iris.
Is dat zo en kan dat? Wissel donatie? Waar kan dat dan?

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: eiceldonatie gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door irisbloem » 9 februari 2019, 22:24

Bij ons in België kan dat dacht ik in alle ziekenhuizen met een fertiliteitsafdeling. Jullie vriendin moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen om te mogen doneren. Als je een donor aanbrengt kan je eicellen krijgen uit de eicelbank zonder dat er wachttijden zijn. Jullie vriendin zal natuurlijk diverse onderzoeken moeten ondergaan maar ik neem aan dat ze die als draagmoeder sowieso ook zal moeten laten doen.

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: eiceldonatie gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door fritsbroer » 10 februari 2019, 0:15

Oh dat zou ook een uitkomst zijn. Als ze daar dan ook voor open staat.. dan kunnen we met een bekende donor werken in plaats van anoniem.., Dat licht nogal gevoelig. Los van dat we enorm dankbaar zijn dat ze het traject met Ons in wilt!’ We gaan het zien. Ik ga het uitzoeken.

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: eiceldonatie gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door fritsbroer » 23 maart 2019, 14:40

Wat een domper....
Onze draagmoeder heeft zich om medische redenen helaas moeten terugtrekken. En dit is oprecht heel naar voor ons als wensstel maar ook zeker voor haar. We slapen er al een paar nachten enorm slecht van waar dan ook het goede nieuws opeens tegemoet kwam.
Iemand heeft aangegeven eiceldonatie voor ons te willen doen! En wauw wat een lekker nieuws naar zo'n domper. Het is echt zo bijzonder dat mensen ons zo willen helpen. En gek genoeg is het nog een hele lieve dame ook. Niet te snel nu wachten of zij medische geschikt is en dan hebben we misschien een leuk feestje met zijn alleen.

Maar goed nu het nieuwe probleem dus,.
Wel een lieve dame die eitjes wil doneren, maar helaas geen oventje of logeerbuik meer. Dus hopen wij toch ooit nog een dame te mogen vinden die dit spannende maar oh zo mooie avontuur aandurft! Mocht u iemand weten...

Veel liefs
Joey en Frits.

atomboyke
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 oktober 2019, 10:36

Re: Draagmoeder gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door atomboyke » 27 december 2020, 12:23

Hey

Steeds leuk jullie verhalen te lezen ;) . Het is leuk dat jullie uiteindelijk toch in een sprookje leven waarbij jullie nog lang en gelukkig leven! Ik gun het jullie zo hard

Groetjes Tom

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: Draagmoeder gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door fritsbroer » 27 december 2020, 13:15

Bedankt Tom.

We zijn dan ook meer dan dankbaar met ons kleine geluk. Maar dat wist je al. Ik wens ieder ander met een wens dat die uit mag komen al lijken ze soms onhaalbaar.

Ramona013
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 december 2021, 16:31

Re: Draagmoeder gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door Ramona013 » 11 december 2021, 16:40

Halloo

Is jullie wens nog actief want speel zelf al tijdje met de gedachte eiceldonor of draagmoeder te worden.

Xxx ramona

fritsbroer
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 februari 2019, 15:09

Re: Draagmoeder gezocht voor ons als homokoppel met intense kinderwens’

Bericht door fritsbroer » 11 december 2021, 17:33

Bedankt voor je reactie.

Inmiddels hebben we het gelukt papa te zijn geworden van een dochter. Mocht je draagmoederschap overwegen. Kijk dan eens naar de pagina: Dragen uit liefde op facebook

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten