Bijna geen embryos na eiceldonatie

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiรซle kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiรซle bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
florimon82
Berichten: 111
Lid geworden op: 9 september 2015, 16:52

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door florimon82 » 5 juli 2019, 21:40

Katedv: lees net dat er 2 embryo's terug geplaatst zijn.,..nog spannender.... hou ons op de hoogte รฉ. En probeer te genieten...

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door KATEDV » 6 juli 2019, 10:54

Hoi Florimon
Dank je wel๐Ÿ˜Š
Ik neem ook progynova en utrogestan echter heb niet echt een eigen cyclus meer. De laatste had een tussentijd van 81 dagen op de vorige. 10/5 waren mijn laatste ms.
20/5 gestart met 3 x progynova per dag. 5/6 bloed en echo en op 8/6 dan utrogestan 3x per dag erbij. 12/6 dan tp. Vanaf 24/6 dan alles moeten verdubbelen door positieve test.
Wanneer heb je afspraak met platteau? Laat ook wat weten hรจ.

We zijn idd benieuwd naar 1 of 2. Ik laat zeker iets weten.
Grtz

mich75
Berichten: 2991
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door mich75 » 6 juli 2019, 11:23

Oh Kate, jij moest je medicatie verdubbelen? Dat is de eerste keer dat ik zoiets hoor/lees. Wel dat de Utro verhoogd moet worden, maar beiden verdubbelen niet.

Ach weer iets bij geleerd :)

Ik ben toch ook benieuwd of het er 1 of 2 gaan zijn.

florimon82
Berichten: 111
Lid geworden op: 9 september 2015, 16:52

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door florimon82 » 6 juli 2019, 22:11

Ik heb bij m'n laatste tp gezegd dat ik al 3 miskramen gehad heb rond 6-7 weken en toen zei dr albano ook dat ik dan best alles zou verdubbelen moest ik zwanger zijn...is ook de eerste keer dat ik dat hoorde... misschien nieuwe taktiek?

Karolien123
Berichten: 45
Lid geworden op: 9 januari 2018, 12:08

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door Karolien123 » 7 juli 2019, 10:37

Coucou iedereen
Eerst en vooral inderdaad kate je mag zeker alles posten en nogmaals dikke proficiat. Maar hehe gezien we elkaar persoonlijk kennen krijg je mijn hapiness heel vaak te horen ๐Ÿ˜Š het geeft inderdaad veel moed om positieve verhalen te horen.
Ondertussen is de spanning hier te snijden. Ik wacht op tel. Hoop dat mijn laatste embryo de ontdooiing overleeft en straks plaatsing doorgaat. Florimon ik heb terugplaatsing in natuurlijke cyclus nu. Ik moest enkel pregnyl spuiten en na plaatsing 2 keer per dag utrogestan maar vind ik zo weinig. Bij natuurlijke cyclus en terugplaatsing van cryo gaf jette me altijd drie keer mer dag. Zou ik op eigen houtje drie keer doen.
Wanneer heb je gesprek florimon? En hoe gaat de tweeling mich?
Liefs van een ietwat stresskip hier
3* IUI NEG
1* ICSI 3 embryo's, TP januari en maart 2018 neg
2* ICSI3 embryo's, TP mei 2018 2 mk na 8 TP FRET dec 2018 neg
3* ICSI januari 2018 pos maar bioch zw
ECD mei 2019 2 embryos TP juni neg TP juli

mich75
Berichten: 2991
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door mich75 » 7 juli 2019, 13:08

De eerste 2 keer heb ik tp in natuurlijke cyclus gehad en moest ik in Jette niets van medicatie nemen, ook geen Pregnyl.

Nadien altijd of verse of met Progynova en Utrogestan.

Met de twins gaat het super. Ik zou zeggen ze groeien als kool, maar ik kan ze niet meten :lol: Maar ze komen wel goed bij, zo'n een 200-250g/week. Het zou nu stilaan moeten minderen, ik hoop het wel want ik had een heleboel luiers maatje 0 (tot 3kg) ingeslagen omdat ze (vroedvrouwen en mama van een prematuurtje) hadden gezegd dat ik toch wel moest rekenen dat ik ze 2 maanden kon gebruiken.
Ze zijn ondertussen 1 maand en wegen 2,7 en 2,9kg.

En ons meisje heeft vannacht 6u tussen 2 voedingen gelaten, nu onze jongen nog ;)

Maar ik ben blij, ik heb meer rust en tijd dan destijds met mijn dochter.

Ik hoop binnenkort hier nog positief nieuws te lezen en natuurlijk benieuwd naar de echo van Kate.

Karolien123
Berichten: 45
Lid geworden op: 9 januari 2018, 12:08

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door Karolien123 » 7 juli 2019, 18:01

Ohhh zo snel al 6 uur tussen 2 voedingen en hun gewicht is echt top ๐Ÿ˜Š geniet ervan!! Is zo welverdiend!!
Hier eentje geplaatst. Kwaliteit 1 dus ben happy ๐Ÿ˜Š en nu afwachten tot 18 juli .... ik laat zeker iets weten
3* IUI NEG
1* ICSI 3 embryo's, TP januari en maart 2018 neg
2* ICSI3 embryo's, TP mei 2018 2 mk na 8 TP FRET dec 2018 neg
3* ICSI januari 2018 pos maar bioch zw
ECD mei 2019 2 embryos TP juni neg TP juli

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door KATEDV » 7 juli 2019, 18:51

Geen idee waarom ik alles moest verdubbelen. Voor een keer doe ik zonder vragen wat er me gezegd wordt lol

Hehe Mich, zal ik die dan wel overnemen moest da nodig zijn. Yeah... zes uur wat een verbetering. Nu nog t aantal voedingen naar beneden en gij hebt een spa-oord thuis ๐Ÿ˜‚. Relax ten top (ale als ze ook overdag blijven slapen)

Ook langs hier veel succes Karolien ๐Ÿ˜‰. We gaan ervoor!

Behalve dat ik toch wel wat last begin te krijgen van een ietwat misselijk gevoel en moe zijn, verder nog geen te noemen symptomen.

florimon82
Berichten: 111
Lid geworden op: 9 september 2015, 16:52

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door florimon82 » 9 juli 2019, 18:55

Karolien. Ik heb gesprek nu vrijdag...maar ben weer de rust zelve...en wat is nu 2 maandjes wachten voor tp ;) ik ben nu wel meer ontspannen dan dat in bezig ben met allerlei medicatie en ziekenhuisgeloop..

Katedv...ja, heel veel succes en hopelijk niet te misselijk!

Mich...is waarschijnlijk niet te onderschatten zo 2 ineens...veel succes, maar t lukt je precies wel รฉ...

florimon82
Berichten: 111
Lid geworden op: 9 september 2015, 16:52

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door florimon82 » 9 juli 2019, 20:47

Karolien, ik duim mee voor 18/7...hoe meer goed nieuws hier, hoe meer ik erin geloof...
Ik denk niet dat je kan mis doen door 3 utrogestan te gebruiken ipv 2....ik zou het overwegen..., Twas wel in je natuurlijke cyclus, misschien staat je progesteron hoog genoeg, maar beetje hulp kan geen kwaad zeker.... succes

Waarom moet er soms pregnyl gespoten worden bij ecd? Zie niet echt het nut in....?

mich75
Berichten: 2991
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door mich75 » 10 juli 2019, 20:28

Kate????

Hoe was de echo???

KATEDV
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 januari 2019, 13:06

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door KATEDV » 10 juli 2019, 22:59

Mag even gerust zijn volgend db.
2 kloppende hartjes
Alles is in orde ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

mich75
Berichten: 2991
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door mich75 » 11 juli 2019, 8:45

Super!!!

florimon82
Berichten: 111
Lid geworden op: 9 september 2015, 16:52

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door florimon82 » 12 juli 2019, 20:46

Katedv..Waw, super... genieten maar zou ik zeggen...nog eens een dikke proficiat !!!

Vandaag goed gesprek gehad met dr Platteau. Waarschijnlijk zal onze volgende poging in september pas zijn, aangezien zij nu met verlof gaan. Maar kzie het als een rustpauze en nu kan ik ook volop genieten van ons reisje zonder dat ik onder de hormonen zit.,..

Fijn weekend iedereen

Karolien123
Berichten: 45
Lid geworden op: 9 januari 2018, 12:08

Re: Bijna geen embryos na eiceldonatie

Bericht door Karolien123 » 12 juli 2019, 22:03

Mmmmm ik heb me laten gaan. I know een beetje vroeg. Maar dus vorige week dinsdag had ik pregnyl gespoten. Zondag plaatsing en vandaag getest. Ik zie een lichte streep..... dus is dit positief ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹ of nog van pregnyl? Ik had de pregnyl vorige week dinsdag om elf uur s ochtends gespoten en vanavond getest dus is 10.5 dagen geleden. Dus grote vraag mag ik hopen of niet ๐Ÿ˜‹ en ja i know vroeg getest maar was ln een opwelling. Vroger kon ik mooi wachten maar tja na zeven terugplaatsingen ben ik ongeduldig geworden ๐Ÿ˜‹
En florimon ik moest pregnyl spuiten omdag ze mooi exacte moment van plaatsing kunnen bepalen door pregnyl
3* IUI NEG
1* ICSI 3 embryo's, TP januari en maart 2018 neg
2* ICSI3 embryo's, TP mei 2018 2 mk na 8 TP FRET dec 2018 neg
3* ICSI januari 2018 pos maar bioch zw
ECD mei 2019 2 embryos TP juni neg TP juli

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten