Eiceldonor gezocht. Wie helpt onze droom waarmaken ? ❤

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Donorke
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 december 2020, 9:33

Eiceldonor gezocht. Wie helpt onze droom waarmaken ? ❤

Bericht door Donorke » 28 december 2020, 18:09

Hallo,

Even kort onze situatie schetsen...
Ik ben sinds enkele jaren bezig om zwanger te worden...
Ben eerst gewoon gestart, zoals iedereen. Al snel bleek dat het niet zou lukken. We zijn dan via aanraden vd gynaecoloog naar uz gent getrokken. Daar kreeg ik idd te horen dat gewoon zwanger worden moeilijk zou zijn. Na alles te hebben gesproken, zijn we in het avontuur ivf gestapt. Allemaal heel spannend...poging 1...1 bevruchte eicel...maar wel aangepakt. Maar na 12 weken zwangerschap het abrupte einde...poging 2..niks...poging 3..yes terug zwanger met 1 bevruchte eicel...Na 9 weken terug een slag in het gezicht...
Daarna even gewacht...En gesloten om naar Aalter te trekken..andere opinie..andere ideeën mss...3 mislukte pogingen waren gevolg...
Ok we geven niet op..laat ons mss naar Jette gaan...ook daar werd het niks...ondertussen 10 pogingen..zelf te betalen...
Maar in Jette voelde ik me echt een nummer...na enige pauze besloten om terug naar Gent te gaan. Daar kreeg ik de conclusie...endometriose!! Gezellig...Oké deze laten opereren...na genezing en nieuwe poging...de hardste slag ooit...amh (eicelreserve) zo laag dat ik niet meer zelf kan zwanger worden...
De grond zakt weg..En nu??
Eiceldonatie...
Oké na vele gesprekken en denkwerk..Ja we gaan ervoor!

We zijn op zoek naar iemand serieus en betrouwbaar die ons wil helpen, niet rechtstreeks weliswaar.
De bedoeling is dat je kandidaat stelt, mits vergoeding, om je eicellen af te staan, zonder dat we persoonlijk contact hebben . Ik krijg in plaats eicellen van een geschikte donor, het is dus soort wisselproject. Ben jij de persoon die we zoeken? Wil je meer informatie? Stuur gerust mail sharingalle@hotmail.com

Hopend op jullie reactie
Je zou mijn droom helpen waarmaken xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten