Nu vroeg ik mij iets af, en misschien is dat een heel raar idee..
Weet iemand of dit toegestaan is?

phedre1982 schreef: ↑3 juni 2021, 18:33Ah, ik bedoel in dat geval inderdaad dubbele donatie en geen embryo donatie!Ik moet nog een beetje wennen aan alle terminologie vrees ik.
![]()
Ik heb inderdaad een mannelijke partner. Het probleem ligt dus vooral aan mijn kant. Hij heeft er totaal geen moeite mee dat het kindje geen DNA zou hebben van ons beide en ook vindt hij het niet zo belangrijk om zelf genetisch verwant te zijn met het kind. Maar hij begrijpt dat ik hier nog wat meer moeite mee heb af en toe. Ik vind het lief van hem dat hij ermee in zou willen stemmen om zelf ook niet de genetische vader te zijn. Maar misschien heb je gelijk dat het medische noodzaak moet zijn....daar had ik eigenlijk nog niet bij stilgestaan.
Hoe sta jij zelf tegenover de anonimiteit van de donoren? Maak je je zorgen over hoe het kindje hier later op zal reageren, of heb je er vertrouwen in dat dit geen probleem wordt? Ik kan me daar echt vreselijk druk over maken af en toe. Ik ben dan bang dat het kind het me heel erg kwalijk zou nemen, of in een identiteitscrisis zou belanden door mij. Dit is eigenlijk het enige waar ik me druk over maak bij het hele donatie gebeuren...verder vind ik het alleen maar prachtig dat het kan. Ook weet ik zeker dat ik niet minder van zo'n kindje zou houden, dus dat is allemaal geen reden voor mij tot zorgen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten