Ook op zoek naar...

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Broesje
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2007, 18:06

Ook op zoek naar...

Bericht door Broesje » 13 mei 2007, 18:26

Hallo,

Wij zijn een jong koppel uit de Kempen en ook op zoek naar een eiceldonor.
Door een geboorteafwijking heb ik geen eierstokken meer en kan onze grote kinderwens enkel en alleen in vervulling gaan door iemand die ons enkele eicelletjes wil donoren.
Langs de ene kant geeft het moed te weten dat wij niet de enigen zijn en allang wisten waar we voor stonden en langs de andere kant, de vraag waarom wij, zoals alle andere koppels in deze situatie zich afvragen.
Zijn er ook mensen wel of niet in dezelfde situatie die tips hebben voor de zoektocht of gewoon ervaringen willen uitwisselen, of ons eventueel kunnen helpen of iemand weten die dit kan stuur een mailtje naar eiceldonor_gezocht@hotmail.com
Ook dromend van 3à4 kindjes ...
Groetjes Steve & Ninke

freya
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 november 2007, 19:05

Re: Ook op zoek naar...

Bericht door freya » 23 november 2007, 19:43

hou de moed erin,geef niet op.Heb net een bloedtest ondergaan en binnen 6 weken weet ik of ik eicellen kan doneren.Wil niet liever als jullie verder helpen en alle andere koppels

liefs
Broesje schreef:Hallo,

Wij zijn een jong koppel uit de Kempen en ook op zoek naar een eiceldonor.
Door een geboorteafwijking heb ik geen eierstokken meer en kan onze grote kinderwens enkel en alleen in vervulling gaan door iemand die ons enkele eicelletjes wil donoren.
Langs de ene kant geeft het moed te weten dat wij niet de enigen zijn en allang wisten waar we voor stonden en langs de andere kant, de vraag waarom wij, zoals alle andere koppels in deze situatie zich afvragen.
Zijn er ook mensen wel of niet in dezelfde situatie die tips hebben voor de zoektocht of gewoon ervaringen willen uitwisselen, of ons eventueel kunnen helpen of iemand weten die dit kan stuur een mailtje naar eiceldonor_gezocht@hotmail.com
Ook dromend van 3à4 kindjes ...
Groetjes Steve & Ninke

Inge2
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 december 2007, 20:15

Eiceldonatie

Bericht door Inge2 » 12 december 2007, 20:25

Hallo Freya,

Ik heb jouw berichtje gelezen en vindt het geweldig dat jij je eicellen wilt afstaan om iemand anders gelukkig te maken.

Wij zijn ook (zoals zo velen)op zoek naar een eiceldonor. Indien je geïnteresseerd bent om ons te helpen mag je altijd reageren.

Groetjes
Inge

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten