Eicel gezocht voor een wondertje

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
eicelwondertje
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 juli 2023, 22:28

Eicel gezocht voor een wondertje

Bericht door eicelwondertje » 12 juli 2023, 22:41

Ben jij die lieve vrouw met een groot hart tussen 18 en 37 jaar die op een bijzondere manier een wereld van verschil wil maken? Dat kan!
Je zou me puur geluk kunnen geven door gedurende één cyclus eicelletjes te doneren in het UZ Gent (via wisseldonatie of gekende donatie). Je geeft op die manier niet alleen onbetaalbaar geluk, maar je wordt ook genetisch gescreend zodat dit voor jou ook extra info oplevert. Uiteraard betaal jij deze kosten niet, aangezien via een forfaitaire onkostenvergoeding al jouw kosten worden vergoed.
Even wat achtergrond over mij: ik ben een zorgzame, geduldige, leergierige, creatieve, hoger opgeleide alleenstaande vrouw met een groot hart voor wie familie op de eerste plaats komt. Mijn kinderwens is enorm groot en ik heb hiervoor al een lang traject met veel bloed, zweet en tranen afgelegd. Jammer genoeg lijken momenteel mijn eicellen niet meer van goede kwaliteit te zijn, zodat artsen eiceldonatie als enige kans zien om mijn grootste wens te realiseren.
Voel je jou aangesproken door dit berichtje?
Contacteer me dan zeker op het mailadres eicelwondertje@yahoo.com

fnaf12
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 januari 2024, 8:45

Re: Eicel gezocht voor een wondertje

Bericht door fnaf12 » 5 januari 2024, 8:46

There is a lot of useful and detailed information in your article. You can relax by going to fnaf security breach page.

ClaireD
Berichten: 12
Lid geworden op: 2 februari 2024, 23:00

Re: Eicel gezocht voor een wondertje

Bericht door ClaireD » 5 februari 2024, 17:58

Beste

Ik kan jou misschien helpen. Kan ik je op een andere manier contacteren?

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten