Eiceldonor zoekt persoon met kinderwens

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
ClaireD
Berichten: 12
Lid geworden op: 2 februari 2024, 23:00

Eiceldonor zoekt persoon met kinderwens

Bericht door ClaireD » 5 februari 2024, 18:45

Beste

Ik ben 34 jaar, getrouwd en plusmoeder van 3 kinderen.

Zelf wil ik geen eigen kind meer omdat dit niet meer past in onze levensstijl.

Toch wil ik graag mijn genetisch materiaal doorgeven en zo iets kunnen betekenen voor mensen die heel graag een kindje willen.

In de ideale wereld, ben ik een klein beetje op de hoogte van dit kindje. Ik wil zeker geen moeder zijn van jouw kind, maar een foto af en toe zou ik zeker leuk vinden. We kunnen dit bespreken voor we eraan beginnen, dat is wel belangrijk.

Ik ben gezond, heb kwalitatieve eitjes, ben sportief, heb een masterdiploma. Ik hou van schrijven en naar mensen luisteren.

Ben je geïnteresseerd?

Contacteer me dan via Wensinvervulling@outlook.be

Groetjes

Claire (pseudoniem)

Dromenmag
Berichten: 3
Lid geworden op: 5 februari 2024, 7:42

Re: Eiceldonor zoekt persoon met kinderwens

Bericht door Dromenmag » 25 februari 2024, 16:13

Hoi Claire,
Zoek je nog steeds iemand voor eiceldonatie? Wij hebben misschien wel interesse voor een eiceldonor

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten