Gezocht Eiceldonors

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Delphine2312
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 februari 2024, 19:17

Gezocht Eiceldonors

Bericht door Delphine2312 » 20 februari 2024, 19:36

Hallo,

Wij zijn Delphine 30 jaar en Ruben 32 jaar.
Helaas heb ik in mijn jeugdige jaren nooit naar de gynaecoloog geweest vanwege enorm veel schrik hiervoor.

Mijn vriend zei toen we reeds 2 jaar samen waren dat ik beter eens naar de gynaecoloog zou gaan vanwege geen normale cyclus.
Na vele onderzoeken kwam het verdikt.
Mijn X chromosoom en mijn Y chromosoom zijn verwisseld van plaats bij mijn geboorte , vroege menopauze.
Daarnaast werd er een vorm van Mucoviscidose vastgesteld in een minder erge vorm dat het niet overdraagbaar ben. Ben enkel drager. Eicellen aanmaken doen ik niet en mijn eierstokken zijn amper zichtbaar veel te klein.


Wij zijn op zoek naar een reddende engel 👼 die ons wil helpen om voorrang te geven op die ooooo zo lange wachtlijst van 2 jaar? Wij hebben gekozen voor anonieme donatie, wil zeggen wisselwerking dat we niet weten van wie het komt. Bij familie kan ik helaas niet terecht aangezien de jongste ben van de de familie en ze allemaal de max leeftijd bereikt hebben om te doneren.


Wij zouden in elk geval een gat in de lucht springen. 🫶👶❤️🍀🍀

https://www.uzgent.be/sites/default/fil ... -donor.pdf


Neem gerust contact op via facebook indien je meer info wil of vragen hebt. Delphine Lodewyck


Veel Liefs,

Delphine Lodewyck❤️
Ruben Holvoet ❤️

ClaireD
Berichten: 12
Lid geworden op: 2 februari 2024, 23:00

Re: Gezocht Eiceldonors

Bericht door ClaireD » 21 februari 2024, 22:54

Goeieavond

Ik wil wel helpen, maar dan voor gekende donatie. Dus hiermee zullen jullie vrees ik niet geholpen zijn.

Mvg

C.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten