Op zoek naar iemand die eicelacceptatie gedaan heeft?

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
charmed1
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 augustus 2008, 19:16

Op zoek naar iemand die eicelacceptatie gedaan heeft?

Bericht door charmed1 » 8 augustus 2008, 12:53

hallo iedereen

Wij zijn bezig met onze eerste eiceldonatie-programma als acceptor en ben op zoek naar mensen om gedachten, gevoelens,... mee te delen.

Wij hebben in juni telefoon gekregen dat ze een donor gevonden hadden voor ons. Iemand die echt qua uiterlijke kenmerken zeer goed bij ons paste. 15 juli is onze donor (anoniem) begonnen met spuiten. 29 juli heeft ze dan de PU gehad. En vrijdag 1 augustus hebben we een TP gehad van 2 topembryo´s. Wat we een schitterend resultaat vinden.
Volgende week krijgen we bericht of er cryo´s zijn. We weten dat er al 1 ingevroren is en dat er 5 nog potentie hadden, dus dat is ook een prachtig resultaat.
Zondag moet ik mijn eerste bloedafname hebben maar de prof denkt dat het mss nog aan de vroege kant zal zijn.
Maar bij eiceldonatie is het van uiterst belang dat ze er zo vroeg mogelijk bij zijn zodat ze de utrogestan en progynova kunnen verhogen.
Dus ik weet dat indien het negatief is, dat ik nog niet moet pannikeren maar ben echt heel erg zenuwachtig.

Daarom zou ik graag met mensen praten die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben.

Alvast bedankt om dit te lezen en mss tot mails
knuf

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten