lieve eiceldonor gezocht

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
veerle.v
Berichten: 99
Lid geworden op: 20 november 2008, 12:15

lieve eiceldonor gezocht

Bericht door veerle.v » 20 november 2008, 12:20

Hallo iedereen,
Zoals de titel al zegt zijn ook wij op zoek naar een eiceldonor. Ik ben immers vroegtijdig in de menopauze, waardoor ik niet op natuurlijke weg kan zwanger geraken.

Het is niet vanzelfsprekend, dat weten we maar al te goed. De hormonen, de doktersbezoeken, de pick-up...
Toch hopen we langs deze weg iemand te vinden die ons wil helpen.

Ook gewoon voor info of vragen mag je steeds mailen
veerle.v@advalvas.be

groetjes,

Veerle

veerle.v
Berichten: 99
Lid geworden op: 20 november 2008, 12:15

Bericht door veerle.v » 6 maart 2009, 12:09

Hier ben ik nogmaals terug, jammer genoeg nog steeds niet met goed nieuws.
Een allerlaatste poging met de resterende cryo's is helaas uitgedraaid op een miskraam.
Dan waren we al zover, en loopt het toch nog mis.

Daarom wil ik hier nogmaals vragen naar een eiceldonor. Momenteel staan we weer met lege handen, hoopvol wachtend tot er misschien een positieve reactie komt. We willen het zo graag, met heel ons hart!

groetjes,

veerle.v@advalvas.be

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast