Wie heeft er tips?

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Baby
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 maart 2009, 14:48

Wie heeft er tips?

Bericht door Baby » 12 maart 2009, 14:11

Hallo,

Ik ben net 40 jaar en heb net te horen gekregen dat mijn LH en FSH te hoog zouden zijn,daaruit maken ze op dat mijn eicelletjes op zijn ofwel vervroegde overgang.Ik ben alleenstaand en had eindelijk een bekende zaaddonor.Wie heeft hier ervaring mee?Raden jullie een second opion aan?Zou ik zwanger kunnen worden via eiceldonatie?Wie heeft er tips voor mij?

Groetjes,
Baby

Hanne.lore
Berichten: 250
Lid geworden op: 13 juni 2008, 22:32

Bericht door Hanne.lore » 12 maart 2009, 20:11

Hallo Baby,

Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, maar kan je misschien naar wat nuttige info doorverwijzen.

In dit topic word gesproken over vervroegde menopauze, dat zou ik zeker eens lezen:
http://www.deverdwaaldeooievaar.be/foru ... 2787#12787

Eiceldonatie is inderdaad een oplossing voor vrouwen in de overgang. Je zou ook embryodonatie kunnen overwegen (dat is altijd anoniem).

De wachtlijsten zijn vrij lang, daar moet je wel rekening mee houden.
Misschien kun je vragen of je al op de wachtlijst mag maar ondertussen nog met je eigen eicellen kan proberen? Je zou de mening van je artsen kunnen vragen over het proberen van DHEA (omstreden, zie topic hierboven).

Hopelijk komt je droom toch nog uit.

Hanne.lore

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten