hoofd vol vragen?

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 30 augustus 2012, 22:33

@beauke,veel succes met de komende tp en ook jij bent welkom in ons ecd clubje met al je vragen,twijfels,...

liefs stefanie

mamawannabe
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2012, 20:45

Bericht door mamawannabe » 1 oktober 2012, 11:33

@ dauwdropje
Wat erg voor jullie! Ik begrijp jullie frustratie compleet. Wat een manieren om op het laatste de afspraak (voor de zoveelste keer) af te blazen! Wij zijn zelf doorgegaan in UZ Gent omdat we het daar echt niet tevreden waren. We vonden dat ze ons heel onpersoonlijk benaderden en we hadden echt het gevoel dat ze nooit het maximum uit onze pogingen wilden halen. I kweet niet waar je woont, maar wij zijn overgeschakeld naar Dr. Vossen in Sint-Niklaas. Zij werkt samen met UZA. Het gaf een gans ander gevoel. Zij gaf tijdens onze eerste afspraak haar gsm nummer en zij dat we haar ALTIJD mochten bellen bij vragen, onzekerheden,... Echt een fantastische dokter! Ik ben zelf 31j en heb een heel klein eicelreserve. We hebben 2 pu achter de rug (al meerdere pogingen ondernomen, maar telkens te weinig eicellen om pu te laten doorgaan) waarvan in totaal van de 10 eicellen er 1 bevrucht is geraakt via icsi, maar dat heeft zich niet ingenesteld. Ik begin stilletjesaan ook na te denken over eiceldonatie, maar zit met juist dezelfde vragen en onzekerheden als jij... Het heeft, denk ik, veel tijd nodig om aan dit idee te wennen. Zou je gaan voor kruisdonatie/wisseldonatie of een eigen donor aanbrengen of zou je volledig anoniem gaan? Pff ik weet het ook echt allemaal niet... Ik wens je nog ontzettend veel goede moed!! Hou ons op de hoogte hé!
groeten

Snoopy5
Berichten: 752
Lid geworden op: 12 februari 2012, 18:54

Bericht door Snoopy5 » 1 oktober 2012, 17:13

Ik zit ook in dit schuitje, nu reeds 10 iui's en 3 ICSI's ondergaan.
Nooit geen cryo's omdat het een ware afvalrace is. Binnenkort de 4de ICSI en daarna zal het wellicht ecd worden.
18 okt hebben we al een afspraak bij de psychologe omdat dit blijkbaar verplicht is.
Ik heb vooral schrik voor die lange wachttijden.
Ook wel een beetje schrik of ik het echt mijn kindje ga vinden maar ik denk dat dit wel in orde komt.
Altijd maar dat wachten, 't is telkens wel op iets dat je moet wachten.

Veel succes allemaal!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten