Hcg waarden?

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
teske
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 december 2008, 15:23

Hcg waarden?

Bericht door teske » 24 november 2012, 12:47

Hallo iedereen,
Ik heb 10/11/12 een tp van een cryo gehad.
19/11 eerste bn hcg stond op 72.
21/11 tweede bn hcg 217.
Woensdag 28/11/12 3de bn.
Zijn deze hcg waarden goed of wat aan de lage kant?
Het is de eerste keer dat we positief testen.
Ben toch nog nerveus voor woensdag.
Heb geen klachten,af en toe wa steekjes maar voor de rest niks :-(

teske
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 december 2008, 15:23

Bericht door teske » 27 november 2012, 23:37

Deze morgen wat bruinverlies en krampen gehad :-(.
Bruinverlies is nu wel gestopt maar ben er toch niet gerust in. Morgen 3de keer bn.Hoop dat mijn hcg goed gestegen is.Zou mss wel meer op mijn gemak zijn als ik een echo zou laten maken.Maar er zal nu wel niet veel te zien zijn zeker?Ik dacht dat ze in Jette pas een echo op 7 weken deden? Normaal zou ik nu 4 weken en een paar dagen zwanger zijn.Iemand ervaring met bloed(bruinverlies)???

teske
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 december 2008, 15:23

Bericht door teske » 30 november 2012, 13:30

Deze morgen weer opgestaan met bruinverlies.Meer dan in het begin van de week.Heb echt het gevoel dat mijn regels er door komen.Ben dan toch maar naar gyneacoloog geweest voor echo.(vrije consultatie)Bij de echo was er een vruchtzak te zien en dooier.de gyne vond wel dat de vruchtzak een rare vorm had :-(.
Het kon wel nog alle kanten opgaan 50/50.Ben er echtniet gerust in :-(

inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 4 december 2012, 13:08

Heey teske, ik ben ook zwanger geweets via eiceldonatie (nu flinke zoon van 16 maanden) en heb erg veel bloedingen gehad tijdens eerste 9 weken van mijn zwangerschap en had ook een laag hcg en progesteron!! Ik duim voor je!!

Weet je al iets meer?

Greetz

teske
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 december 2008, 15:23

Bericht door teske » 4 december 2012, 21:12

Heykes,
Veel meer weet ik nog niet nee.
Vorige week was mijn hcg rond de 10.000 dus dat was heel goed. Na die echo ben ik nu weer wat ongerust :-(
Morgen terug bn en als deze goed is de 12de mijn eerste officiele echo... zou dan in mijn 7de week zijn.Het is allemaal maar bang afwachten....

inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 5 december 2012, 12:39

Voor 7 weken kunnen ze niet veel zien é op echo!!!

Ik blijf voor je duimen!!!

Greetz

teske
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 december 2008, 15:23

Bericht door teske » 5 december 2012, 14:28

Vandaag dus de uitslag van mijn 4de bn.
Hcg was 42000.Ik vond dit eigenlijk wat hoog.
De dame van de monitoring zei dat ik mss wat boven het gemiddelde lag en kon duiden op een tweeling.Maar ik weet dat dit niet zo is omdat ik vorige vrijdag al een echo heb laten maken.Daar was dus alleen een klein vruchtzakje+dooier te zien, nog geen vruchtje.
10 jaar geleden heb ik molazwangerschap gehad (met eigen eicellen.Dan zijn je hcg waarden ook extreem hoog. Nu ben ik daar weer ongerust over :-( Ik word gek van dat wachten en onzekerheid.Toch maar naar de gyn. gebeld voor een 2de echo.Mag straks om 5 u gaan.Hopelijk is er dan WEL een vruchtje te zien.Zou nu juist 6 weken zijn.Wat waren jullie hcg waarden op 6 weken zwangerschap??

Els D
Berichten: 393
Lid geworden op: 2 mei 2007, 16:33

Bericht door Els D » 5 december 2012, 18:10

Hi teske,

Mijn HCG waarden waren ook heel hoog maar al van in het begin. Op juist 4 weken had ik 320. Heb een beetje bruin verlies gehad op 6 weken. Heb eerste echo gehad 6 weken en 1 dag en alles was goed. Ze hebben toen ook tegen mij gezegd in het begin dat het waarschijnlijk een meerling zou zijn maar dit was ( gelukkig) niet waar.

Groetjes en succes.

Els D.

teske
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 december 2008, 15:23

Bericht door teske » 5 december 2012, 23:09

De echo was eigenlijk redelijk goed.Er was een vruchtje te zien!! En het meet 2.7 mm. De vorm van het vruchtzakje was wel nog steeds nie mooi rond maar daar zei de gyn. eigenlijk niets meer over.Het gaat de goede kant op. Volgens de berekening van de echo ben ik nu 5 weken en 6 dagen. Ik dacht 6 weken dus maar een dagje verschil.Het was nog ietsje te vroeg om de hartslag te zien. Hopelijk zien we die volgende week. Dat de week maar rap voorbij is.Blijft spannend.

inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 6 december 2012, 13:56

Jeuj Teske dat ziet er goed uit!!!

Veel sterkte nog om de week door te komen en dan hup hup genieten!!!

Greetz

teske
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 december 2008, 15:23

Bericht door teske » 7 december 2012, 10:31

Ik denk dat ik pas echt kan genieten na de 12 weken echo.Ben al wat geruster nu.Hopelijk volgende week nog wat meer :-) Bedankt allemaal :-)

Els D
Berichten: 393
Lid geworden op: 2 mei 2007, 16:33

Bericht door Els D » 8 december 2012, 21:58

Hi Teske een dikke proficiat ! Probeer nu toch maar een beetje te genieten hoor.

Groetjes,
Els D.

superke
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 oktober 2011, 14:22

HCG WAARDE

Bericht door superke » 15 juli 2013, 20:54

hallo,
ik heb op 24/6/13 een tp gehad.
op 3/7 1BN HCG lichtjes gestegen op 5/7 2bn hcg 50
op12/7 3bn hcg gedaald.
ik moest stoppen met utrogestan en met progynova.

dauwdropje
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 5 oktober 2011, 23:47

Bericht door dauwdropje » 16 juli 2013, 19:07

superken spijtig

Rebecca
Berichten: 129
Lid geworden op: 14 mei 2014, 7:17

Re: Hcg waarden?

Bericht door Rebecca » 22 januari 2015, 13:05

Ik maak me een beetje zorgen.
Ik heb gisteren telefoon gekregen van Leuven we zijn bezig met kinderen via ivf
En heb gisteren goed nieuws gekregen bloed pas positief hcg waarde 86.
Volgende week terug bloed laten trekken.
Dus ik hoop echt dat het goed gestegen is.
En als alles goed gaat heb ik een echo op 24 feb
8april gestart met neusspray
18april begonnen met de spuiten
5mei terug plaatsing gehad van vers embryo
Die eerste poging is mislukt
7juni terug plaatsing van embryo uit vriezer.
Vandaag bloedtest gedaan en het was negatief (19juni)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten