Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonatie

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Beatriz
Berichten: 257
Lid geworden op: 11 november 2012, 21:26

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Beatriz » 20 augustus 2014, 21:25

x
Laatst gewijzigd door Beatriz op 10 maart 2015, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Beatriz
Berichten: 257
Lid geworden op: 11 november 2012, 21:26

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Beatriz » 20 augustus 2014, 21:35

x
Laatst gewijzigd door Beatriz op 10 maart 2015, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

libbie121
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 september 2011, 12:38

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door libbie121 » 21 augustus 2014, 20:04

Hallo,

Hier een pril succesverhaal bij Dr. Platteau want ben nog heel voorzichtig. Ondertussen een goeie 7 weken zwanger en de echo gisteren zag er goed uit.
Er komen nog risicoweken maar tot nu toe verloopt het goed en ik hoop natuurlijk dat het zo mag blijven!

Groetjes, Libbie

Beatriz
Berichten: 257
Lid geworden op: 11 november 2012, 21:26

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Beatriz » 8 september 2014, 20:52

x
Laatst gewijzigd door Beatriz op 10 maart 2015, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Stephani
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 oktober 2013, 19:38

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Stephani » 12 september 2014, 20:38

@Beatriz
Wat ga jij nu doen?

Ik ken ook iemand die een kindje heeft van Platteau. Maar de tp was wel gedaan door dokter Albano.

Cindydaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 december 2014, 19:14

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Cindydaan » 3 december 2014, 21:58

Hallo wij zijn ook bij dr. platteau geweest en zijn super content van hem. Wij zijn nu in prille verwachting van een tweeling. Gisteren de eerste echo gehad en beide hartjes klopten. Heb daarvoor verschillende pogingen in uz jette gedaan en ben blij deze stap te hebben gezet. Nu is het nog eventjes hopen dat alles goed blijft goed ! Maar als iemand vragen heeft , die mag ze mij altijd stellen. Gr

helenake
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 december 2014, 18:55

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door helenake » 28 december 2014, 22:45

x
Laatst gewijzigd door helenake op 16 februari 2015, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

peggyke 72
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 januari 2015, 17:47

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door peggyke 72 » 6 januari 2015, 17:51

Hoi ik ben net ook bij dr platteau gestart enzo ja het is een vriendelijke lieve man die tijd voor je maakt

Lientjuh86
Berichten: 52
Lid geworden op: 7 oktober 2013, 12:41

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Lientjuh86 » 14 januari 2015, 9:40

Hier ook een pril succesverhaal van bij dr P!
Na 3 tp's nu 4 weken zwanger. Er werden 2 cryo's teruggeplaatst.
28 jaar, verwijdering beide ovaria na Borderline tumor op 18 jarige leeftijd, sterke kinderwens maar niet mogelijk met eigen ingevroren materiaal, start eiceldonatie juni '14, eerste Tp 18/10/14 negatief, tp2 1/12/14 negatief, tp3 03/01/15....

peggyke 72
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 januari 2015, 17:47

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door peggyke 72 » 14 januari 2015, 22:26

Proficiat lientjhu ik krijg op vrijdag 16 januari normaal 2 embryotjes terug geplaatst en dan weten we ook hoeveel emmytjes we nog hebben ook dank zei dr platteau op 27 januari is dan de bloefprik ben ook benieuwd

peggyke 72
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 januari 2015, 17:47

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door peggyke 72 » 26 januari 2015, 11:20

Ik kon natuurlijk niet wachten voor morgen op 27 januari de bloedprik en heb vrijdag op 23 januari mijn huisarts vol stress opgebeld die zei me dat hij al wel eens zou kijken. Dus een week na de transfer en weet je wat om 22 uur belde mijn arts met sssuper goed nieuws. Ik ben eindelijk zwanger dank zei dr platteau :-). Morgen ga ik nog voor de officieele prik die word dan naar dr platteau doorgestuurd en dan weten we ook inneens hoe goed dat de waarde gestegen is op die enkele dagen.mijn urinetest wees thans op 23 januari negatief maar had er nog 1 liggen en om te zien wat het resultaat op 25 januari was deed ikeer nog 1 en was pos dus mijn hcg is degelijk gestegen.nu nog wachten of het 1 of 2 babytjes worden

LotjeB
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 februari 2015, 9:57

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door LotjeB » 16 februari 2015, 21:00

Hallo,
Ik heb ervaring met de andere kant van eiceldonatie.
ik heb namelijk 5 keer gedoneerd waarvan 3 x voor dr. Platteau. Het was een zeer aangename samenwerking met hem en hij wist mij dan ook te melden dat er 2 vrouwen zwanger en bevallen waren, waarvan een van een tweeling. Ik werd wel degelijk gescreend, zowel psychisch als lichamelijk en ook mijn genetische kenmerken werden nagekeken.

peggyke 72
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 januari 2015, 17:47

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door peggyke 72 » 17 februari 2015, 18:57

Vandaag ben ik bij dr plateau terug langs geweest en ja hoor het hartje klopte mooi t is namelijk 1 kindje maar we zijn super blij , en voor de mensen die graag willen weten welke leeftijd de donor heeft ,bij mij was het meisje 25 jaar .Ik heb het voor de zekerheid gevraagd en de plateau deels u dat graag mee als je vragen hebt rond uw donor bv bloedgroep enz.... dus heb je vragen stel hem die dan gerust .T is een fijne aardige man .zo ik wens iedereen ook veel geluk zoals bij mij ,want ben morgen 7 weken zwanger dank zei dr platteau

avangomp
Berichten: 143
Lid geworden op: 6 september 2012, 13:47

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door avangomp » 24 juli 2015, 13:29

Hier ook een pril succes verhaal bij Dr. Platteau.
Wij hadden het voor ons al opgegeven maar voor onze laatste terugbetaalde poging en onze laatste hoop naar hem gegaan. Zeer vriendelijk man en kabinet (medewerkers).
Er hangt idd een kostenplaatje aan vast maar als je dan iets voor in de plaatst krijgt geef je dat er graag aan.
Had het ook geen success geweest zou ik er geen spijt van gehad hebben aangezien hij echt onze laatste hoop was.
Nu pril zwanger 6 weken en 5 dagen en mijn HCG stond gisteren op 20994 dus het ziet er goed uit.
Maandag moeten we voor de eerste echo en afsluitings gesprek naar hem. Ben benieuwd!

katieb
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 december 2012, 12:59

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door katieb » 24 september 2015, 16:18

We zijn hier aan het twijfelen om ook naar dokter platteau te gaan. We hebben nog één terugbetaalde poging. Dus wil daarom ook alles op alles zetten. In jette zou ik zowiezo 2000 euro moeten betalen voor eiceldonatie + echo's en bloednames. Weet iemand hoeveel dat bij dokter platteau kost als je nog een vergoede poging hebt? In jette krijg je maar 6 eicellen is dat bij hem ook het geval? Dank alvast voor de reacties

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten