Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonatie

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
avangomp
Berichten: 143
Lid geworden op: 6 september 2012, 13:47

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door avangomp » 30 september 2015, 17:26

katieb schreef:We zijn hier aan het twijfelen om ook naar dokter platteau te gaan. We hebben nog één terugbetaalde poging. Dus wil daarom ook alles op alles zetten. In jette zou ik zowiezo 2000 euro moeten betalen voor eiceldonatie + echo's en bloednames. Weet iemand hoeveel dat bij dokter platteau kost als je nog een vergoede poging hebt? In jette krijg je maar 6 eicellen is dat bij hem ook het geval? Dank alvast voor de reacties
De kostprijs bij D'r Platteau is 4600 euro. Wij hebben dit ook met ons laatste terugbetaalde poging gedaan dus enkel wat je bij een andere poging ook moest betalen moet je er nog bijtellen maar hij kan wonderen verrichten.
Onze Donar gaf niet veel eicellen maar had telkens al een zwangerschap (3) uit voort gekomen. En zie wij zijn de vierde dus doen zou ik zeggen!

colorado
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 juni 2015, 15:23

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door colorado » 11 oktober 2015, 20:56

Hallo allen,
hebben de mensen die hier in behandeling waren van jullie, bij dr Platteau nog verder nieuws? Zijn hier al succesverhalen ? en hoe zit de situatie nu ? Hoe gaat dit alles in zijn werk?
Groeten

Lientjuh86
Berichten: 52
Lid geworden op: 7 oktober 2013, 12:41

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Lientjuh86 » 23 oktober 2015, 5:44

Ik heb wel een succesverhaal hoor! Zijn onmiddelijk kunnen starten, hebben 13 super embryo's gehad van onze donor waarvan nu nog 8 met goede kwaliteit in de vriezer en ben op 1 september mama geworden van een jongenstweeling Robin en Bram. Ik hen dus alleen maar super ervaringen met Dr P. De prijs was het me meer dan waard!
Daarvoor in jette geweest maar wegens ergelijke lange wachtlijst verder gaan zoeken en in jette zelf telefoonnummer gekregen van Dr P.
28 jaar, verwijdering beide ovaria na Borderline tumor op 18 jarige leeftijd, sterke kinderwens maar niet mogelijk met eigen ingevroren materiaal, start eiceldonatie juni '14, eerste Tp 18/10/14 negatief, tp2 1/12/14 negatief, tp3 03/01/15....

schnoebel
Berichten: 47
Lid geworden op: 9 april 2015, 10:38

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door schnoebel » 23 oktober 2015, 12:57

Waauw Lientjuh, wat een succes verhaal zeg !! Blij dat te lezen, want we zijn nu in behandeling bij dr platteau, TP waarschijnlijk begin november. Hoeveel eitjes had je donor ? 13 embryo's is een droom zeg ! Ik hoop dat dat bij ons ook het geval is, want ik heb ook al verhalen gehoord van 1 embryo ...

colorado
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 juni 2015, 15:23

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door colorado » 24 oktober 2015, 10:40

Leuk om dit te horen dames.. Ik hoop echt dat er voor ons ook ooit hoop weggelegd is..
Houden jullie ons allen op de hoogte?
Ik ben erover aan het denken om mss toch ook eens bij dr platteau een afspraak te maken...


lientjuh ik heb jou eens een privé berichtje gestuurd.

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Amarillo » 24 oktober 2015, 18:23

Lientjuh super om via deze weg te lezen dat je mama bent geworden van 2 jongens! Geniet er met volle teugen van, ook al zal het wel zwaar zijn met dadelijk 2 bengeltjes in huis... Proficiat!
Afbeelding[url]

Ladyfee
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 oktober 2015, 11:27

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Ladyfee » 26 oktober 2015, 11:39

Hallo,

Hoe zijn de ervaringen in de tussentijd?
Kan je ook hier terecht als je vervroegd in de overgang bent?

Wat waren jullie nu kwijt aan kosten?

Gr

Lientjuh86
Berichten: 52
Lid geworden op: 7 oktober 2013, 12:41

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Lientjuh86 » 26 oktober 2015, 12:58

Ik was in vertroegde overgang, beroep doen op een donor was mijn enige kans
28 jaar, verwijdering beide ovaria na Borderline tumor op 18 jarige leeftijd, sterke kinderwens maar niet mogelijk met eigen ingevroren materiaal, start eiceldonatie juni '14, eerste Tp 18/10/14 negatief, tp2 1/12/14 negatief, tp3 03/01/15....

mit777
Berichten: 561
Lid geworden op: 13 december 2010, 13:46

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door mit777 » 31 oktober 2015, 11:40

Na in jette 7 ICSI pogingen te hebben gedaan, zijn we bij dr. Platteau beland voor inseminaties met donorzaad. Indien dit niet zou lukken, gingen we overgaan tot eiceldonatie, en daarna embryodonatie. Bij de 5 de poging IUI-D ben ik blijvend zwanger geworden (ben nu 38 weken ver)

Ik ken wel een vriendin die voor eiceldonatie bij dr. Platteau ging, waaruit helaas slechts 1 embryo kwam. Wel met een korte innesteling. Voor die prijs verwacht je wel iets meer natuurlijk.

Succes
Na 5jaar, poging 20, na 7ICSI, 2cryo, 6 annulaties, 5 IUI-D, eindelijk zwanger.

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Valaki » 3 november 2015, 10:36

Ondanks dat dr. Platteau vreesde dat ik op ecd zou aangewezen zijn toen ik bij hem aanklopte, afgaande op de resultaten bij vorige icsi-pogingen, is mijn 2e icsi bij hem (6e in totaal) toch een succesverhaal geworden! :D
Mijn resultaten bij hem waren telkens véél beter dan in het JP. Veel meer follikels, veel meer embryo's en een veel betere kwaliteit. Dus over ecd kan ik niks zeggen, maar wel een goede ervaring met dr. Platteau dus.
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

RAOLSIICEE
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 november 2015, 21:12

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door RAOLSIICEE » 11 november 2015, 22:30

Hallo,

Even een vraagje moet die 4600€ in 1x betaald worden?

Alvast bedankt.

Beatriz
Berichten: 257
Lid geworden op: 11 november 2012, 21:26

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door Beatriz » 29 november 2015, 18:20

Bedrag van 4.600,00 is idd in 1 keer te betalen. Wij hebben 3 keer een dergelijk bedrag opgehoest bij dr. Platteau alvorens we zwanger waren ...

avangomp
Berichten: 143
Lid geworden op: 6 september 2012, 13:47

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonat

Bericht door avangomp » 19 mei 2016, 20:01

Hey Dames wil jullie laten weten dat we trotse ouders zijn geworden van een zoontje Matteo. Nu 2 maanden oud. Dus niet twijfelen zou ik zeggen. Het mooiste kado dat we ooit hebben gekregen. Dus de hoop niet opgeven!!!

Groetjes
ANN

Bieke600
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 september 2016, 12:49

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonatie

Bericht door Bieke600 » 27 maart 2017, 14:09

Hallo iedereen,

Wij zijn afgelopen vrijdag bij dokter Platteau geweest voor een eerste gesprek. Wat ons betreft is dit meegevallen. We konden alle vragen stellen die we hadden en kregen er ook een duidelijk antwoord op. We zouden onmiddellijk kunnen beginnen.
Zijn er ondertussen nog mensen die nieuwe ervaringen hebben met dokter Platteau?

Alvast dankjewel!

Groetjes,
Bieke

Cirkel
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 november 2016, 15:14

Re: Dr. Platteau in Dilbeek, geen wachtlijst voor eiceldonatie

Bericht door Cirkel » 20 juli 2017, 10:36

Mijn enige hoop nog bij dokter platteau.
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat dit gaat lukken.
Na 4 jaar alles gedaan te hebben met vruchtbaarheidsbehandelingen.
Hoeveel kansen geven jullie mij????

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast