Donor gezocht!!

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
is.belle
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 november 2012, 12:53

Donor gezocht!!

Bericht door is.belle » 19 februari 2013, 23:40

Hallo,

Een aantal malen heb ik reeds een oproep geplaatst maar helaas zonder reacties.
Telkens een heel verhaal, maar schijnbaar schrikt dit af. Want geen lezers, terwijl ik dacht daarmee een toelichting te geven. Helaas dus.

Daarom maar eens kort en krachtig proberen !!!

WIE KAN/WIL ONS HELPEN AAN EEN (ANONIEME) EICELDONOR !!!????

Groetjes,
Isabelle

jolanda
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 oktober 2008, 21:46

Bericht door jolanda » 20 februari 2013, 12:21

Hoi Is.belle,

Tja, ik weet nu ook uit ervaring hoe moeilijk is om een donor te bemachtigen. Vergeet niet, dat het aanbod heel schaars is, en vaak in de familiaire en/of vrienden kring gezocht moet vinden (wat bij ons absoluut geen keuze is). Helaas komen "vreemde" vrouwen niet aanwaaien ..van..."laat ik het maar eens doen". Ik denk dat er ook nog steeds een groot taboe helaas op rust en dat er genoeg vrouwen zijn die niet weten hoe hard we ze nodig hebben en er misschien ook niet voor open staan, want het is toch tenslotte toch DNA "stukje van jezelf" dat je weggeeeft.

Ikzelf heb ook een oproep geplaatst en ben me in het onderwerp ECD aan het verdiepen.

Is het buitenland voor jullie geen optie ? klinieken met bijna geen tot geen wachtlijsten met anonieme donors ? Ik ben niet bekend met jullie situatie, dus roep maar wat, maar als we ons allemaal onder elkaar kunnen helpen, scheelt dat al heel wat. :wink:

Heel veel suc6 !
Groetjes,
Jolanda

Jessicadumoulin
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 februari 2013, 20:39

Bericht door Jessicadumoulin » 21 februari 2013, 20:53

Hallo wil heel graag helpen! Heb al enkel keren vrij gedoneerd in jette dus weet wat is en wat je er allemaal voor moet doen! :oops: je kan altijd mailen jessicadumoulin@hotmail.com :D grtzZz

bovynlouise
Berichten: 46
Lid geworden op: 7 mei 2010, 11:27

Bericht door bovynlouise » 19 maart 2013, 14:30

ik heb ook al enkele keren gedonneerd met als gevolg dat ik door de hormonen 15kg ben aangekomen die ik er heel moeilijk terug af krijg :p
dus het is niet alleen de behandeling waar je rekening mee moet houden bij de donoren...

punkertje
Berichten: 15
Lid geworden op: 7 april 2013, 9:43

Bericht door punkertje » 7 april 2013, 9:48

-------

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten