ietsiepietsie klein eitje gezocht

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
nieke1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2013, 23:43

ietsiepietsie klein eitje gezocht

Bericht door nieke1986 » 11 mei 2013, 0:20

Hoi mijn vriend en ik zijn ondertussen bijna 10jaar een koppel en wisten eigenlijk vrij snel dat wij een klein boeleke wouden... Maar wat we niet wisten was dat dit zo een moeilijke opgave zou worden... Normaal zou dit een fijne opdracht moeten zijn ;-) Jammer genoeg waren er bij mij niet genoeg eitjes waardoor ik in een vervroegde overgang kwam. Na een hele moeilijke perioden en door veel steun van mijn geduldige maar vooral lieve vriend heb ik besloten om te knokken voor ons geluk en onze grote droom en dat is om mama en papa te worden :-) We staan nu op de lijst in het Uz Jette die zooooo lang is! Na het rondneuzen op dit forum dacht ik waarom niet:-) Mss leest iemand mijn berichtje, iemand die wel eitjes heeft en haar eitjes aan ons wil schenken of wisseldonatie wil doen.
Dus als jij ons wil helpen om onze grote droom te verwezenlijke laat dan maar iets horen :-)
Wij zullen je in ieder geval eeeeeuwig dankbaar zijn!!
groetjes van ons :P

bovynlouise
Berichten: 46
Lid geworden op: 7 mei 2010, 11:27

Re: ietsiepietsie klein eitje gezocht

Bericht door bovynlouise » 11 mei 2013, 9:03

Ik wens jullie veel geluk in jullie zoektocht naar iemand die jullie wil helpen voor een klein wolkje.
Ikzelf heb al 2 vrouwen geholpen en moet zeggen, ik deed het met plezier om die vrouwen terug hoop op een droom te geven.
veel geluk!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten