Eiceldonor gezocht

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
froggytje81
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2013, 12:34

Eiceldonor gezocht

Bericht door froggytje81 » 15 mei 2013, 12:39

Hallo,

Wij zijn een jong koppel dat al even bezig is met het vervullen van onze grootste wens, namelijk een baby’tje. Iets wat bij de meeste koppels evident is, blijkt voor ons echter niet te lukken. Na heel wat jaren in de medische mallemolen, enkele mislukte IVF-pogingen, twee miskramen, het feit dat ik endometriose heb en in vroegtijdige menopauze ben, hebben we te horen gekregen dat eiceldonatie onze enige kans is om nog zwanger te kunnen worden. Onze eerste poging via eiceldonatie is echter mislukt. Dit alles hebben we met vallen en opstaan doorgemaakt. Maar het idee dat de artsen ons toch nog heel wat kans geven om zwanger te worden via eiceldonatie geeft ons de moed om nog verder te vechten om zo onze droom te vervullen.

Nu is het zo dat wij er alles willen voor doen om onze droom, ooit een kindje in onze armen te sluiten, te kunnen waarmaken en vandaar ook deze oproep, het is onze enige hoop die we nog hebben.

Ook zullen er mensen zijn die denken, waarom niet kiezen voor adoptie. Wel hier hebben we een simpel antwoord op. Ik wil mijn verloofde heel graag een eigen kind schenken. Ons vruchtbaarheidsprobleem ligt namelijk niet bij hem, maar volledig bij mezelf. Daarbij komt ook dat ik heel graag zijn kindje wil dragen, ook al is het niet met mijn eigen eicellen. Doordat ik zelf zwanger kan zijn, kan ik ook al een band opbouwen en kan men ventje de zwangerschap ook van heel nabij beleven.

Er is een ontzettend lange wachtlijst, daar het niet zo evident is om eiceldonors te vinden. Een alternatief is om zelf een donor aan te brengen. Wij zijn in behandeling in het UZ van Jette.

We zijn er ons van bewust dat het geen evidente vraag is, toch hopen we dat jullie hier even over willen nadenken.

Ben je een lieve dame jonger dan 35 jaar die ons wil helpen om het fantastische gevoel van ouderschap ook te laten kennen?
Stuur ons dan een vrijblijvend mailtje naar babydroom@hotmail.be.

Groetjes,
Froggytje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten