Zwanger! Na een bezoekje aan ivf Spain

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
katrienc
Berichten: 878
Lid geworden op: 27 maart 2010, 18:52

Bericht door katrienc » 17 augustus 2013, 20:25

mercikes stephanie.

Genieten zit er momenteel nog niet echt in, drie grote bloedingen, eentje door te lage progesteron, eentje door miskraam tweelingbrusje en eentje door de placenta. Dus is nog telkens bang afwachten. ik dacht bij de 12 weken nu kan ik gaan genieten maar twee dagen later dus weer een bloeding...

Zal moeten blijven utrogestan en progynova nemen heel de zwangerschap n mijn billen hebben heel erge dikke harde bulten van de proluton om de twee dagen. Door mijn menopauze maak ik veel te weinig progesteron zelf aan, eigenlijk niets.

Maar ondanks alles ben ik supergelukkig en nemen we al die hormonen er graag bij!

Veel succes Stephanie! en snoopy!

Mandy
Berichten: 446
Lid geworden op: 3 juni 2010, 23:30

Bericht door Mandy » 30 augustus 2013, 21:39

Katrienc: Wauw wat een nieuws lees ik hier! Je kent me waarschijnlijk niet, maar heb altijd met tranen in mijn ogen meegelezen met jullie verhalen! Echt super dit te lezen. Hoop voor jullie dat het snel 2014 is!

Snoopy: Sterkte!

Diablo
Berichten: 97
Lid geworden op: 3 augustus 2013, 15:26

Bericht door Diablo » 30 augustus 2013, 21:44

Ik wou hier ook reageren, ik heb ook altijd last van krampjes in de baarmoeder, naar aanleiding van dit topic ben ik magnesium beginnen slikken en kijk ik ben pril zwanger. Of het aan de magnesium ligt, sja, vast niet, maar baat het niet dan schaadt het niet

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten