effe voorstellen

Plaats reactie
angeleyes

effe voorstellen

Bericht door angeleyes » 28 juni 2017, 23:36

hallo , ik ben moeder van twee, ben 38 jaar jong en ben gelukkig getrouwd met mijn man ongeveer 2 jaar nu.
Mijn man heeft nog gn kinderen en heeft een kinderwens.
Wij zijn naar jan palfijn gegaan te gent en alle testen gedaan waaruit blijkt dat de arts bevestigde dat we met hulpmiddelen na 2 maand al zwanger kunnen raken zonder interventie van hem uit.
wij nemen nu samen fertility man ( voor hem ) en ik fertility woman in. en nu deze maand moet ik 5 dagen na mijn maandstonden clomid nemen . mijn vraag is : wie heeft al ervaringen op dit vlak? en hebben sommigen al goede resultaten ondervonden hierdoor?
mvg angeleyes.

irisbloem

Re: effe voorstellen

Bericht door irisbloem » 29 juni 2017, 12:12

angeleyes schreef:
28 juni 2017, 23:36
hallo , ik ben moeder van twee, ben 38 jaar jong en ben gelukkig getrouwd met mijn man ongeveer 2 jaar nu.
Mijn man heeft nog gn kinderen en heeft een kinderwens.
Wij zijn naar jan palfijn gegaan te gent en alle testen gedaan waaruit blijkt dat de arts bevestigde dat we met hulpmiddelen na 2 maand al zwanger kunnen raken zonder interventie van hem uit.
wij nemen nu samen fertility man ( voor hem ) en ik fertility woman in. en nu deze maand moet ik 5 dagen na mijn maandstonden clomid nemen . mijn vraag is : wie heeft al ervaringen op dit vlak? en hebben sommigen al goede resultaten ondervonden hierdoor?
mvg angeleyes.
Ik neem aan dat je standaarddosis 50 van clomid moet nemen. Ik had daar de eerste keer teveel follikels van met kans op meerlingenzwangerschap waardoor mijn iui niet doorging. Het kan dus even zoeken zijn alvorens de dosis goed zit want je kan ook te weinig reactie hebben. Bij anderen zit de dosis dan wel van de eerste keer goed. Ik ben wel na 2 keer gestopt met clomid omdat ik daar direct cystes van had. Nu laat ik mij insemineren in mijn natuurlijke cyclus. De meeste vrouwen ontwikkelen pas na enkele keren gebruik cystes van de clomid, bij mij was dit van de eerste keer. Sommige hebben er helemaal geen last van. Er zijn nog andere middelen ter stimulatie van de follikelgroei maar dat is dan via inspuiting. Is het de bedoeling enkel hormoonstimulatie te nemen? of ook met inseminaties te werken?
Veel succes!

Plaats reactie