-
Valleke82
Bericht
door Valleke82 » 28 september 2017, 8:59
Hallo,
Ik heb 4 behandelingen met hormoon Clomid achter de rug.
Vermits dit niet werkte ben ik gestart met menopur. Zaterdag weet ik of het al dan niet positief is
Vanmorgen deed ik een zwangerschapstest en jammer genoeg was deze weer eens negatief
Mijn moed zit heel diep voor t ogenblik

Ik wil het zo graag misschien te graag

-
irisbloem
Bericht
door irisbloem » 28 september 2017, 18:25
Valleke82 schreef: ↑28 september 2017, 8:59
Hallo,
Ik heb 4 behandelingen met hormoon Clomid achter de rug.
Vermits dit niet werkte ben ik gestart met menopur. Zaterdag weet ik of het al dan niet positief is
Vanmorgen deed ik een zwangerschapstest en jammer genoeg was deze weer eens negatief
Mijn moed zit heel diep voor t ogenblik

Ik wil het zo graag misschien te graag
Ik ken dat gevoel Valleke, het is een echte lijdensweg

en moesten we weten dat het een succesvol einde mag kennen en dat we gewoon nog enkele maanden moeten doorbijten dan zou het allemaal gemakkelijker gaan maar nu is dat allemaal een groot vraagteken, we hebben enkel onze hoop en de steun van familie en vrienden. Het is geen schande en ook noodzakelijk om af en toe eens goed down te zijn en je verdriet toe te laten want dat hoort erbij, we mogen het niet opkroppen want anders houden we het niet vol. Probeer op de weinige momenten die we hebben om te ontspannen en te genieten van het leven dit ook ten volle te doen, het is niet gemakkelijk want we zijn er constant mee bezig, ik ook en mijn lichaam zit vol stress wat mij allerlei klachten geeft, maar we moeten ook aan ons lichaam denken en onze gezondheid niet laten ondermijnen door de stress en het verdriet die de behandeling met zich meebrengt. Nu is het de moment om af en toe eens onszelf te verwennen. Ik wens jou veel sterkte x