na een tijdje wat meelezen op deze website en op het forum heb ik dan toch maar de stap gezet om een profiel aan te maken.
Ik ben Els, 34 jaar.
Ik weet al van mijn 15 à 16 jaar dat op natuurlijke wijze kinderen krijgen er waarschijnlijk niet zou inzitten, aangezien ik slechts een 2tal keer per jaar mijn regels doorkrijg. Na een paar beperkte onderzoeken was het advies van de huisarts destijds dat het niet nodig was om verder naar de oorzaak te zoeken, zolang ik nog geen kinderwens had. Dat ik ooit zeker kinderen wou was voor mij echter al van in mijn vroege tienerjaren heel duidelijk, dus het is toch iets wat steeds wat in mijn hoofd is blijven spoken. Ongeveer anderhalf jaar geleden hebben we beslist dat ik zou stoppen met de pil (die ik toch maar nam, want je weet maar nooit) en eerst even te kijken of de natuur misschien tegen alle verwachtingen in haar ding zou doen. Begin september dan toch nog maar eens naar mijn huisarts die me meteen doorverwees naar de dienst fertiliteit van ZNA. Het vermoeden van PCOS werd daar bevestigd, bij mijn vriend bleek alles gelukkig helemaal in orde
Intussen zit de eerste reeks met clomid en de eerste IUI erop, helaas negatief (wat ik leek aan te voelen). Nu zitten we in de 2e reeks Clomid en staat er volgende week weer een ochtendraadpleging op het programma.
Zo dat is een langer verhaal geworden dan aanvankelijk gepland

. Heb jij misschien nog andere tips? Iemand enig idee hoeveel een zelfbetaalde poging zou kosten?