Wij hadden een goede 12-wekenecho, joepie! Morgen laat ik bloed afnemen voor de NIPT. Denk dat ik daarna pas 'echt' gerust ga zijn

Hopelijk is alles oke daar!
Liefs!
Super!!! Na de nipt-test kan je ten volle genieten!!!
Liefn schreef: ↑19 februari 2021, 9:26Hoi, we hebben even moeten wachten op de resultaten, maar alles was in orde!!
Mijn man weet het geslacht en vanavond gaan we dit met zo'n popper 'onthullen'. Ben wel benieuwd, maar eigenlijk gewoon heel blij dat het kindje gezond is. Het geslacht maakt me echt helemaal niet uit. Wel benieuwd welke naam het nu wordt, want we hebben wel al namen voor zowel een jongen als meisje.
Hoe gaat het daar? Niet te misselijk?
Liefs!
1ste echo was super goed, perfect op schema en hartje kloptLiefn schreef: ↑19 februari 2021, 12:47Aftellen naar jullie eerste echo!!
Het enige dat ik na het werk nog kon doen, was op de zetel gaan liggen. Koken, het huishouden, onze konijntjes verzorgen... Het was allemaal voor mijn man
En de strijk die liet ik liggen, hihi.
Vandaag 14 weken en de vermoeidheid is al een stuk beter! Heb een voedingskussen om te slapen en dat heeft mij wel enorm geholpen.
Ooch zo fijn. Goed dat je laat ondersteunen, het is geen onmisbare luxe.Liefn schreef: ↑25 februari 2021, 8:53Geweldig dat het een mooie echo was!! Super blij voor jullie.
Ik heb gisteren naar het hartje mogen luisteren & dat was in orde. Binnen twee weken hebben we weer een echo, spannend!
We lopen bij een vroedvrouw en ze helpt me wat met mijn angsten (gaat het nog mis, doe ik wel goed voor ons kindje...). Dit helpt me wel om alles wat proberen los te laten. Dat frummeltje is zo gewenst!
We weten ook dat het een jongetje wordt, zo leuk!
Wanneer mag je de NIPT laten afnemen? Of is dat niet standaard bij jullie?
Super dat alles goed gaat
De echo was heel goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast