Gent: UZ, Sint-Lucas of Jan Palfijn voor alleenstaande?

Plaats reactie
TineR
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 juli 2021, 20:34

Gent: UZ, Sint-Lucas of Jan Palfijn voor alleenstaande?

Bericht door TineR » 27 juli 2021, 20:39

Hallo,
Ik ben Tine, 37 en alleenstaand.
Onlangs heb ik beslist mijn kinderwens te vervullen. Nu heb ik keuzestress: reeds een intakegesprek gehad met het UZ, maar daar kreeg ik geen warm gevoel. Voor informatie moest ik eerst een afspraak maken met een gynaecoloog in het Sint - Lucas. Vandaag gebeld met het Jan Palfijn en zij verschaften me vriendelijk wel de meeste info. Toch weet ik niet goed hoe te kiezen: zowel ziekenhuis als gynaecoloog.
Zijn hier alleenstaanden die hun ervaring willen delen?
Groetjes, Tine

zoemers
Berichten: 188
Lid geworden op: 27 september 2019, 9:33

Re: Gent: UZ, Sint-Lucas of Jan Palfijn voor alleenstaande?

Bericht door zoemers » 7 augustus 2021, 11:22

Hoi Tine, ik Gent heb ik zelf geen ervaring, ik ben naar Jette geweest. Hopelijk kan je met een goed gevoel ergens starten, succes!
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart 💙
BAM

AnotherOne
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 oktober 2021, 0:21

Re: Gent: UZ, Sint-Lucas of Jan Palfijn voor alleenstaande?

Bericht door AnotherOne » 21 oktober 2021, 20:25

Hi Tine,



Het is nu wel enkele maanden geleden dat je dit gepost hebt maar ik wou je zeggen dat ik van in het begin van mijn icsi traject naar het Sint Lucas ga en ik kan het je alleen maar aanbevelen. Wij hadden ook direct een zwangerschap (hangt van vele factoren af natuurlijk). Maar ik vind ze heel professioneel en duidelijk werken. Ik ga er nu terug voor een tweede en alweer kan ik enkel vol lof spreken over het Sint Lucas.
Je hebt er 2 vrouwelijke en nu 2 mannelijke artsen. Heel bekwaam en heel lieve vroedkundigen.
Het gaat heel vlot daar vind ik. (Kan natuurlijk niet vergelijken met ergens anders) maar ik ben er heel tevreden over. Ook mijn echtgenoot zegt na de consultaties waar hij meegaat altijd dat ze heel vriendelijk zijn

Heb je ondertussen een keuze gemaakt?
05/2019 start Icsi 1
—> 3 embryo’s
16/7/19 verse tp — Pos :) (dochter 03/2020)
06/21: tp cryo 1 - neg
08/21: tp cryo 2 - neg

09/2021: start Icsi 2
—> 4 embryo’s
18/10/21 verse tp - Pos :)

AnotherOne
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 oktober 2021, 0:21

Re: Gent: UZ, Sint-Lucas of Jan Palfijn voor alleenstaande?

Bericht door AnotherOne » 21 oktober 2021, 20:25

Hi Tine,



Het is nu wel enkele maanden geleden dat je dit gepost hebt maar ik wou je zeggen dat ik van in het begin van mijn icsi traject naar het Sint Lucas ga en ik kan het je alleen maar aanbevelen. Wij hadden ook direct een zwangerschap (hangt van vele factoren af natuurlijk). Maar ik vind ze heel professioneel en duidelijk werken. Ik ga er nu terug voor een tweede en alweer kan ik enkel vol lof spreken over het Sint Lucas.
Je hebt er 2 vrouwelijke en nu 2 mannelijke artsen. Heel bekwaam en heel lieve vroedkundigen.
Het gaat heel vlot daar vind ik. (Kan natuurlijk niet vergelijken met ergens anders) maar ik ben er heel tevreden over. Ook mijn echtgenoot zegt na de consultaties waar hij meegaat altijd dat ze heel vriendelijk zijn

Heb je ondertussen een keuze gemaakt?
05/2019 start Icsi 1
—> 3 embryo’s
16/7/19 verse tp — Pos :) (dochter 03/2020)
06/21: tp cryo 1 - neg
08/21: tp cryo 2 - neg

09/2021: start Icsi 2
—> 4 embryo’s
18/10/21 verse tp - Pos :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten