1 ste staal azoospermie

Sifi
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 18:22

Re: 1 ste staal azoospermie

Bericht door Sifi » 11 oktober 2020, 10:41

Danku voor je bericht mich75 zijn julie goed begeleid in jette?en een raare vraag kosten plaatje voor het donnerzaad? Groetjes sifi
Begin kinderwens 2019
Begin fertiliteit traject 2020
Begin inseminatie 24 juni 2021 XXXXX negatief
1 ste icsi eind februari 2022 pu maart 2022
Pu 15 eicellen 13 bevrucht 1 verse trugplaatsing X negatief 0❄
Icsi 2juni---juli pu 6 eicellen O bevrucht 😥

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: 1 ste staal azoospermie

Bericht door mich75 » 11 oktober 2020, 12:25

Wij betaalden steeds €200 per keer.
Ik heb ondertussen gehoord dat het €200 is voor een Belgische donor + wachttijd en €400 voor een Deense donor met geen of weinig wachttijd.

Jullie hebben misschien helemaal geen donor nodig als het met een tese lukt. Met een tese wordt het sowieso icsi.

Als jullie toch met een donor zouden moeten werken dan zou ik persoonlijk ICSID verkiezen boven KID.

Heel veel begeleiding hebben we niet gekregen, we moesten wel eerst langs de psycholoog om "goed gekeurd" te worden, maar in principe is dit een formaliteit.

We hebben wel voldoende uitleg gekregen en indien nodig kan je nog extra psychologische ondersteuning krijgen. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt, ik heb veel steun hier op het forum gevonden en het heeft gewoon ook wat tijd gekost om als koppel op dezelfde lijn te zitten en vooral voor mijn man om het te aanvaarden.

Sifi
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 18:22

Re: 1 ste staal azoospermie

Bericht door Sifi » 11 oktober 2020, 12:54

Danku mich75 ja dat weten we nog niet of het doner word ..dokter zij eerst nog een staal onderzoek in jettte daar word gecentrifugeerd en dat wist de dokter van jette niet .of dat was gebeurd bij het sperma onderzoek bij ons in vilvoorde .als het resultaat van het onderzoek negatief is .dat hij dan een tese kon doen bij mijn man als mijn man dat wou . Maar hij wil dat zeker alles wil hem doen.
Groetjes sifi
Begin kinderwens 2019
Begin fertiliteit traject 2020
Begin inseminatie 24 juni 2021 XXXXX negatief
1 ste icsi eind februari 2022 pu maart 2022
Pu 15 eicellen 13 bevrucht 1 verse trugplaatsing X negatief 0❄
Icsi 2juni---juli pu 6 eicellen O bevrucht 😥

Laura1
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 mei 2022, 8:35

Re: 1 ste staal azoospermie

Bericht door Laura1 » 9 mei 2022, 8:45

mich75 schreef:
10 oktober 2020, 22:48
Sifi,

We hebben wat tijd nodig gehad, vooral mijn man, om de stap naar een donor te zetten. Na enkele maanden hebben we dan een poging gedaan, alle eitjes bevrucht maar geen zwangerschap.
De poging erna weer alle eitjes bevrucht en daarvan hebben we een dochter van 3,5j.

Dan nog een laatste poging gedaan voor een brusje, maar we zijn niet verder geraakt dan een biochemische zwangerschap.

Uiteindelijk nog een ultieme poging gedaan met dubbele donatie (ik was ondertussen al 43) en daarvan hebben we een tweeling van 16 maanden.

Ik ben nog altijd super blij dat we de weg van donorschap zijn ingeslagen, we hebben nu 3 schatten van kinderen en anders geen.
Dag Mich,

Wij zitten in eenzelfde situatie als jullie en zijn ons aan het voorbereiden op donorschap.
Zouden wij misschien eens contact met jullie kunnen opnemen, als jullie dit zien zitten? Want we hebben zoveel vragen omtrent donorschap en zitten met veel verdriet en weten niet goed hoe we verder moeten.
Hopelijk horen we snel iets van jullie! Alvast heel erg bedankt!

Laura

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: 1 ste staal azoospermie

Bericht door mich75 » 9 mei 2022, 15:16

Laura1 schreef:
9 mei 2022, 8:45
mich75 schreef:
10 oktober 2020, 22:48
Sifi,

We hebben wat tijd nodig gehad, vooral mijn man, om de stap naar een donor te zetten. Na enkele maanden hebben we dan een poging gedaan, alle eitjes bevrucht maar geen zwangerschap.
De poging erna weer alle eitjes bevrucht en daarvan hebben we een dochter van 3,5j.

Dan nog een laatste poging gedaan voor een brusje, maar we zijn niet verder geraakt dan een biochemische zwangerschap.

Uiteindelijk nog een ultieme poging gedaan met dubbele donatie (ik was ondertussen al 43) en daarvan hebben we een tweeling van 16 maanden.

Ik ben nog altijd super blij dat we de weg van donorschap zijn ingeslagen, we hebben nu 3 schatten van kinderen en anders geen.
Dag Mich,

Wij zitten in eenzelfde situatie als jullie en zijn ons aan het voorbereiden op donorschap.
Zouden wij misschien eens contact met jullie kunnen opnemen, als jullie dit zien zitten? Want we hebben zoveel vragen omtrent donorschap en zitten met veel verdriet en weten niet goed hoe we verder moeten.
Hopelijk horen we snel iets van jullie! Alvast heel erg bedankt!

Laura
Ik heb je een pb gestuurd.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten