Adenomyose/ herhaalde miskramen/decapeptyl

Plaats reactie
Kate37
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2022, 16:09

Adenomyose/ herhaalde miskramen/decapeptyl

Bericht door Kate37 » 24 mei 2022, 16:35

Hallo,

Na 5 herhaaldelijke miskramen, en in Nederland zeiden dat er geen reden voor was. Hebben ze in Nederland ook onderzoeken gedaan, er was volgens hun geen reden voor mijn miskramen.

2 maanden geleden ben ik na genk gegaan. Zagen daar meteen dat ik adenomyose had met kiesten in de baarmoederspier/wand. Hebben mij aan de decapeptyl gezet. Heb de 1ste spuit 4 mei gehad. Volgende week heb mijn operatie bij dr acampo. Ze hebben me niet gezegd Hoelang ik aan de decapeptyl moet.( heb sws 1 recept voor nog 1 maand).

Maandag mag ik bij de consulenten komen voor de ivf. Hoop dat het nog mag lukken ben al 37
Icsi 1: 3 eicellen alle 3 bevrucht, 1tp ❌
Ivf 1: 3 eicellen geen bevruchting
Icsi 2: 4 eicellen alle 4 bevrucht, 1 cryo 14-2 tp

Willemijn
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 november 2022, 19:32

Re: Adenomyose/ herhaalde miskramen/decapeptyl

Bericht door Willemijn » 11 november 2022, 19:38

Hallo Kate,

Ik heb net ook gereageerd op een bericht in een ander topic over adenomyose. Dit is bij mij ook in België na herhaalde miskramen geconstateerd, ze hebben me medicatie voor geschreven voor 3 maanden om me in de overgang te brengen maar ik ben benieuwd of ik er ook aan geopteerd kan worden, hoe is het bij jou gegaan? Ik heb over twee weken een afspraak bij dr Campo

Kate37
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2022, 16:09

Re: Adenomyose/ herhaalde miskramen/decapeptyl

Bericht door Kate37 » 15 februari 2023, 23:00

Sorry late reactie. Zie je bericht nu pas.

Heb de operatie gehad en viel mee. Heb weinig last ervan gehad. Ze hebben voor en na foto's laten zien van de mri. Kon niks meer zien.

Ik heb pas een terugplaatsing gehad, zit nog in mijn wachtweek. Kan niet zeggen of het geholpen heeft. Maar heb goede hoop🙏.

Hoe gaat het met jou nu?
Icsi 1: 3 eicellen alle 3 bevrucht, 1tp ❌
Ivf 1: 3 eicellen geen bevruchting
Icsi 2: 4 eicellen alle 4 bevrucht, 1 cryo 14-2 tp

Verva
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 maart 2023, 21:56

Re: Adenomyose/ herhaalde miskramen/decapeptyl

Bericht door Verva » 17 maart 2023, 22:03

Hi,

Ik ben ook onder behandeling bij dr. Valkenburg. Ook bij mij is adenomyose geconstateerd. Ik heb drie maanden decapeptyl gehad. Helaas vandaag te horen gekregen dat het niet gewerkt heeft. Adenomyose is nog net zo 'erg' als ervoor.
Dr. valkenburg stelt nu andere medicatie voor.

@willemijn, welke medicatie heb jij gehad?

vvt
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mei 2023, 7:22

Re: Adenomyose/ herhaalde miskramen/decapeptyl

Bericht door vvt » 24 mei 2023, 12:13

Hoi,

Wij zijn net op afspraak geweest bij de fertiliteitsarts omdat ik een tweede kind niet uit mijn hoofd kan zetten... Ze zag adenomyose en een endometriosecyste. Mijn man zijn zaadkwaliteit is ook niet tiptop. Ze zei dat onze kansen heel klein zijn. Ik zou eerst mijn adenomyose moeten laten bevestigen via MRI (vroegste afspraak 11juli) dan drie maanden in menopauze worden gebracht, daarna een operatie voor de cyste te verwijderen. En dan IVF. De moed zakte mij even in mijn schoenen. Iemand een gelijkaardig traject? Vooral dat in de menopauze brengen schrikt mij af.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten