Ik wil draagmoeder worden.

DPS
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 september 2022, 23:12

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door DPS » 2 november 2022, 13:44

Dag allemaal,

Mijn vriend en ik hebben al een hele tijd een grote kinderwens. Voor ons is het niet vanzelfsprekend om papa te worden, maar we willen er alles aan doen om dat mogelijk te maken. Tot nu is dat jammer genoeg niet gelukt, en dat maakt dat we deze post schrijven. Het ligt niet in onze aard om dit zo open te vertellen, maar we voelen dat we er anders niet zullen geraken. We hopen dat we via deze weg iemand tegenkomen om een kindje voor ons te willen dragen. We merken dat er nog te weinig geweten is over hoe dit in zijn werk gaat of in het algemeen is er nog wel wat taboe over. Indien je dus graag meer info wil of er over wil praten met ons, mag je ons contacteren op dario_simone93@hotmail.com
Dankjewel!

Groetjes,
Niels & Dario

Jerre
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 december 2015, 13:31

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Jerre » 5 januari 2023, 19:39

Ons verhaal… onze droom … een klein (groot) wonder.

Om onze droom in vervulling te laten gaan zijn wij op zoek naar een draagmoeder.

“Gemakkelijk” om uit te spreken, maar des te moeilijker te vinden. Ons verhaal samen begon in 2011, ondertussen zijn we gehuwd in 2017 en beide komen uit een warme, toffe en soms wat zotte familie 😊. In onze vriendenkring zijn er reeds heel wat koppels die kinderen hebben en die elke keer toch wel uitkijken als we langskomen… we zouden niet weten waarom, maar misschien omdat we samen met hen gaan klimmen, voetballen, vliegen, zwemmen, naar de cinema gaan of gewoon thuis ouderwetse gezelschapsspelletjes spelen. Mijn echtgenoot is peter van één van de kinderen van zijn broer (7j) en ikzelf ben peter van het jongste kindje van mijn beste vriendin (6j) alsook peter van het kindje van mijn broer (2j). Allemaal zijn het F A N T A S T I S C H E bengeltjes, ieder uniek op zijn/haar manier.

Toch ontbreekt er nog iets in ons leven.. een klein wonder van onszelf. Want na een weekje dat de kids bij ons komen logeren, voelt het huis, de kinderkamer leeg en mist er iets.

Filip (42j) en ik (36j) proberen sinds 2015-2016 op verschillende manieren onze wens in vervulling te laten gaan. Zo hebben we reeds het geluk gehad een vrouw te ontmoeten die ons een stapje dichterbij onze wens wou brengen. Helaas mochten onze pogingen geen geluk brengen en werden we zelfs geconfronteerd met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Van vreugde naar verdriet… we kennen de rollencoaster, maar we hebben vooral enorm veel respect, appreciatie en dankbaarheid voor de vrouw die ons wou helpen. Na de laatste poging hebben we gezamenlijk beslist geen pogingen meer te ondernemen voor haar gezondheid. Onze wens gaat niet boven de gezondheid van de vrouw die onze wens in vervulling zou willen laten gaan.

Daarom opnieuw een zoektocht, een moeilijke zoektocht. Wat we vragen is niet klein, maar onze wens om papa te worden is oh zo groot.

Wil jij ons helpen of ken je iemand die ons kan helpen… verspreid ons oproepje en wie weet wat 2023 in petto heeft voor ons allen.

Liefs,
Jurgen en Filip

Deborahvdc
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 maart 2023, 8:41

Re: Ik wil draagmoeder worden.

Bericht door Deborahvdc » 26 maart 2023, 9:02

Hallo,

Ik ben vroedvrouw (30j).
Ik ben alleenstaande mama van kinderen.

Mijn kinderwens is vervuld, mijn verlangen om nog eens zwanger te zijn en te bevallen is er wel nog.

Groetjes Deborah
deborahvdc@gmail.com

Yaumi
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 april 2023, 16:24

Info over draagmoeder worden.

Bericht door Yaumi » 5 april 2023, 18:19

Hallo,

Ik zou graag draagmoeder willen worden maar vind daar nergens informatie over kan er mij iemand wat meer info geven?!

Mvg
Yaumara3@hotmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten