Voorstelling

Plaats reactie
Inse
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 augustus 2017, 10:47

Voorstelling

Bericht door Inse » 11 augustus 2017, 10:56

Beste allen,

Mijn naam is Inse en ik ben 30 jaar oud. Waar zal ik beginnen? ik en mijn echtgenoot zijn al 11 jaren samen en proberen sinds 2,5j om kinderen te krijgen. We werden na 3 maanden proberen spontaan zwanger, maar die zwangerschap is heel vroeg afgebroken (biochemische zwangerschap). Na 7 maanden clomid zijn we doorverwezen naar een fertiliteitsarts. We zijn in juni 2016 gestart met inseminatie. De eerste twee pogingen zijn mislukt, de derde poging was gelukt. Alleen kregen we kort erna opnieuw een miskraam. We hebben in het totaal 6 pogingen inseminatie achter de rug. Nu zijn we gestart met de voorbereidingen voor IVF. Heeft er iemand goede ervaringen met IVF in het UZA? Ik heb persoonlijk mijn twijfels over het ziekenhuis, het is een heel groot ziekenhuis en alles gaat er nogal onpersoonlijk aan toe. In tegenstelling tot de inseminatie behandelingen bij onze fertiliteitsarts in Sint-Niklaas.

Groetjes
Inse

TitisWens
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 juli 2017, 16:59

Re: Voorstelling

Bericht door TitisWens » 22 augustus 2017, 23:18

Beste Inse,

Ik heb geen ervaring met behandelingen in het UZA.
We zijn in behandeling in het UZ Jette.
Er zijn op het forum zeker wel mensen die ervaring hebben in het UZ Antwerpen.
Misschien eens even rondkijken in een aantal van de andere topics of specifiek een topic aanmaken met als titel vraag naar ervaringen in het UZA.
Ik kan me inbeelden dat bovenop het onzekere van de stap naar IVF het eerste contact in zo'n groter centrum voor extra twijfels kan zorgen. Het intieme en romantische van een kinderwens wordt met IVF weer nog een heel pak minder.
Maar tegenover de minder persoonlijke aanpak staat wel een grotere expertise en ervaring.
En daarmee hopelijk dan een grote kans dat jullie wens nu snel in vervulling mag gaan.
Ik wens het jullie van harte toe.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast