Ik lees al een tijdje mee en nu vind ik het tijd dat ik mezelf wel even mag voorstellen zodat ik af en toe ook eens kan meebabbelen.
Mijn verhaal in het kort: 8 iui's achter de rug, geen oorzaak gevonden van onvruchtbaarheid. Ik ben 1 keer even zwanger geweest, wat toen is uitgedraaid op een miskraam. Wij hebben ondertussen een eerste gesprek achter de rug in AZ Diest, bij een gynaecoloog die ook in Gasthuisberg Leuven werkt. We hebben beiden al bloedonderzoek laten doen. In oktober moet ik dan gaan voor een gynaecologische echo om te controleren op afwijkingen. En het kan zijn dat ik eind oktober een laparoscopie moet ondergaan om me te laten controleren op endometriose. De gynaecoloog heeft al een datum vastgelegd, ze zei dat ze dat vaker doet. Zo moet ik niet nog eens 2 maanden wachten en als het niet nodig moest zijn, dan cancelt ze het gewoon.
Ik hoop dat ik hier wat in contact kan komen met lotgenoten. Voor mij is het een emotionele rollercoaster. De ene dag heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aan kan, de andere dag heb ik het gevoel dat mijn leven 1 mislukking is.
ook nieuw